Parodie klinkt fantastisch. Misschien een podcast die over naaien gaat, met allemaal misplaatste Brand in het Landhuis-metaforen?
Hahaha! âBrand leerde me dat je van iets, niets kunt makenâ.
Lolol sorry voor deze live updates terwijl ik naar deze podcast luister, maar ik heb nu net de een-na-laatste aflevering geluisterd waar de vrouwelijke hoofdredacteur van Het Is Mij, Simon heel belangrijke documenten ontdekt en aan hem voorlegt terwijl zij allang bedacht heeft wat ze betekenen. En dan gaat hij even later met een andere journalist praten en die zegt tegen hem âwat goed dat je die documenten hebt gevondenâ en ik schreeuwde zowat over straat DAT HEB JIJ NIET GEDAAN MAAR JE HOOFDREDACTEUR. Maar ja het leven is als een naaimachine he, soms komt er een mooi kledingstuk uit maar dan heeft eigenlijk je moeder het gemaakt.
Hallo hier spreekt de ziel van grace, helaas is ze overleden aan dodelijke cringe tijdens het luisteren van de laatste aflevering RIP.
Lig je ook achter de voordeur?
Ja kom ff podcast over me maken!
Ik heb idd nu fotoâs opgezocht en idd, de gezichten zijn wel anders dan ik me voorstelde bij de stemmen.
Ik vind het heel leuk, alsof je lekker met vrienden zit te kletsen. Vind wel fijn dat het niet zo zwaar of moeilijk is!
Damn honey, universiteit van Nederland, echt gebeurd en dan vooral de puberdagboeken.
Ik ben Invisibilia aan het b i n g e n
Wat tof, heel interessante onderwerpen en cool geëdit. En ze sturen kleurplaten mee met de nieuwsbrief, zodat je kunt kleuren tijdens het luisteren
Er staan een nieuwe podcast online in de trant van kasteelmoord/brand in het landhuis. Het gaat om De kofferbakmoord. Podcast is gemaakt door twee journalisten van Dagblad van het Noorden, dus wel enigszins Drents accent. Zie hier voor meer info.
Ik lees hier vaker over Invisibilia en vraag me af of ik gewoon de verkeerde episodes heb geluisterd? Vond het toen ontzettend saai, maar misschien heb ik net de saaiste afleveringen gepakt. Zijn er nog specifieke afleveringen die jullie aanraden?
Ik ben begonnen bij Seizoen 1 aflevering 1 en nu halverwege seizoen 2!
Moet sinds kort lange stukken met de bus naar mijn werk en heb Disgraceland ontdekt.
Disgraceland is a podcast about musicians getting away with murder and behaving very badly. Thirty-ish minute episodes that trace the most insane criminal stories surrounding our most interesting and infamous pop stars.
Heb die van kurt cobain geluisterd en gister die van snoop dogg en het was super interessant!
Hebben jullie die nieuwe podcast van twee kanten al geluisterd van de Volkskrant? Ik vind het erg leuk!
Ik ben afgehaakt omdat die man maar âKurt CO-bainâ bleef zeggen, kom dat echt niet aanhoren haha.
Klinkt als een super interessant concept! Ik ga hem in mijn lijstje zetten
Ja was heel interessant de eerste aflevering! Echt een aanrader.
Bedankt voor de tip! Echt een aanrader als je van de kasteelmoord of de brand in het landhuis interessant vond