Ik ga hier nu aan beginnen in de trein, ben benieuwd!
Ik heb na de podcast, het boek geleend in de bieb.een tip als je de podcast goed vond! Staat ook nog veeel meer info in
Ooh vond je het nog een toevoeging? Ik dacht dat het misschien veel herhaling zou zijn!
Ja , het is ook echt een heel dik boek! Stond veel nieuwe informatie in (de rode draad van het verhaal is natuurlijk wel hetzelfde)
Help! Ik wil weer podcasts gaan luisteren en heb aan de hand van dit topic een lijstje gemaakt met titels die me leuk/interessant lijken maar nu kan ik niet kiezen waar ik mee wil beginnen. Wat moet ik eerst luisteren?
- Caliphate
- Death in Icevaley
- In the Dark
- Limetown
- My Favourite Muder
- S-Town
- The Black Tapes
0 stemmers
Ik zou dit wel fijn vinden! Misschien kunnen we dan kolommen maken met de naam van de podcast, het genre, een korte omschrijving, en een kolom waar je je naam bij kan zetten als je het een aanrader vindt?
Ik wil alleen zelf het document niet aanmaken omdat je dan geloof ik kunt zien welk account de eigenaar is? En ik wil anoniem blijven hahah
@Dazed S-town, is een van mn lievelingspodcasts!
Ik luister graag onderzoeksjournalistiek in podcast vorm, maar ik vind alleen maar true crime verhalen en dat boeit me weer veel minder. Heeft iemand daar toevallig nog goede aanraders voor? Het mogen kleine verhalen zijn a la This American Life, maar ook bijvoorbeeld grote politieke / maatschappelijke thema’s. Of dus iets zoals S-Town.
Ik luister nu bear brook, en dat is wel echt goed gemaakt hoor, maar ik heb gewoon niet zoveel met true crime.
Argos, maar die ken je waarschijnlijk al?
Nee, kende ik nog niet! Ga het eens checken, thanks!!
Jaa ik ben er aan begonnen vandaag en vind m so far heel fijn!
Ik ben Laura H inmiddels echt aan het bingeluisteren (is dat een woord? Haha). ZO interessant
Ik ben eindelijk aan de podcast van Monica Geuze begonnen en ik had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn. Het luistert lekker weg tijdens het wandelen.
Ja inderdaad! Ik wil 'm zelf ook niet aanmaken ipv herkenbaarheid, en ik ben niet zo handig met excel…
Ik heb een opzetje gemaakt. Jullie kunnen hem invullen en dan kan ik hem later organiseren. Even kijken of dit handig is
Bedankt! Ik ga het bestand binnenkort even aanvullen als ik tijd heb.
Hahahaha oh jongens ik ben dus nog bezig met die Landhuis podcast en ik heb net die brief aan Boudewijn gehoord ik kan ook alleen maar jullie commentaren horen dan, ik kreeg echt een beetje de slappe lach. En die fucking Dini weer met haar naai-atelier, mijn God. Je zou hier echt een goede parodie op kunnen maken. (wel spannend verder hoor!)
Ook geleerd van niets, iets te maken?
Als hier nog mensen zijn die graag naar No Such Thing as a Fish luisteren: https://www.nosuchthingasafish.com/live Ze komen naar Amsterdam en Groningen!
Dank voor de tip! Ga nu beginnen aan de moord op Patrick.
Ik ga het bestand ook nog aanvullen als ik aanraders heb.
Ik ga ook eens even mijn favorieten bedenken voor in het document! Heb toegang aangevraagd