Maar waar zetten ze de prikjes dan als je ze wilt liften?
Ik heb 1 wenkbrauw die heel ietsje hoger zit dan de ander en daar heeft de arts juist een prikje in m’n voorhoofd voor gezet, om 'm iets te laten zakken. (met succes)
Ik heb prikjes in zowat heel mijn voorhoofd gekregen. Geen idee van de exacte plaats dus.
Ik wilde er gewoon frisser uitzien en dat is gelukt.
Heeft iemand hier ervaring met een ooglidcorrectie op jongere leeftijd? Ik zit al jaren met het idee te spelen, vooral ook omdat mijn moeder het op haar 50ste uit noodzaak heeft laten doen. We hebben allebei dezelfde chubby oogleden en zij heeft dan nog eens problemen met vocht ophouden dus 's ochtends zag ze bijna niks meer haha.
Ik ben nu 30, ik weet dat ik op 25-jarige leeftijd (toen ik nog bij een oogarts werkte) te jong was.
Ik zie er droevig uit en mijn voorhoofd voelt altijd moe omdat ik mijn ogen zo ver open moet sperren
Ik heb het op mijn 31ste laten doen. Beste beslissing ooit! Ik vond het geen enge ingreep en was snel weer genezen. Ik ergerde me er aan en had er last van dus ik dacht, waarom niet? Als het op mijn 60ste dan weer hangt laat ik het nog wel een keer doen. Geen zin om tot dan te wachten. Ik zou het doen!
Oh ik zit hier ook al een hele tijd aan te denken. Heb het idee ook dat ik me er heel vaak ook echt moe door voel. Alleen ik durf nog niet zo goed.
Ik ook! Mn ogen zijn altijd zo zwaar. Maar ik vind mezelf ook te jong (bijna 28).
Da’s bemoedigend, thanks! Zie je het litteken goed?
De lockdown is hier in België net weer aangescherpt maar zodra het kan wil ik wel een afspraak voor een consult maken.
Nee, het valt bijna niet op. Het is een heel dun wit lijntje, maar hij valt precies in de plooi van de ooglid dus je ziet het eigenlijk niet. Het enige wat ik aan het litteken merk is dat het soms een beetje gevoelig is als ik bijvoorbeeld mijn make-up verwijder met een watje, maar verder heb ik er nooit last van
Ik ga deze maand weer na 1,5 jaar niet te zijn geweest. Dit keer voor een ander deel aan mijn gezicht en ik vind het best wel spannend! Maar ben op consult geweest en had een heel goed gevoel bij deze kliniek.
Ik wil graag een borstverkleining, denk er al jaren over na, dus ik ben vandaag op eerste consult bij een plastisch chirurg geweest. Het wordt helemaal vergoed dus daar ben ik blij om. Enige is dat ik me niet helemaal blij voel na terug te komen van de chirurg, ik vond het allemaal redelijk gehaast en mechanisch gaan. Ik vond hem heel vriendelijk maar had toch iets meer menselijkheid verwacht denk ik. Hij zei bijvoorbeeld ‘Ja, je hebt wel echt grote borsten, ze hangen, zijn slap, striae…’ en ik dacht wow hier ben ik van op de hoogte maar het komt toch wel hard aan om het zo van een ander te horen haha.
En ik vind het ook helemaal niet duidelijk hoe groot het nou gaat worden of wat hij kan doen, hij heeft me geen voorbeeldfoto’s laten zien of iets. Hij zei ik kan het naar een C of een D brengen. Dat is toch best onduidelijk hoe groot dat is? Of ligt dat aan mij?
Ik heb er dus niet zo’n happy gevoel bij als ik verwacht had, dus misschien dat ik ook op soort second opinion consult ga bij een andere kliniek…
Er is ook een apart topic over bvk, ik heb daar geantwoord.
Valt niet echt onder chirurgie, maar ik wist even niet waar ik 'm anders moest plaatsen.
Dit is wel je ergste nachtmerrie na een botoxbehandeling
Blijkbaar niet eens voor haar, gezien er op het eind staat dat ze desondanks niet zal stoppen met botox
Botox is niet echt pijnlijk! Je krijgt wel veel prikjes maar met een heel dun naaldje.
Ik heb nu 1 x lipfillers laten zetten en ik vond het heel pijnlijk, veel pijnlijker dan ik had verwacht. Verdoving heeft niet lang in kunnen trekken, ik denk zo’n tien minuten, misschien dat het daar aan lag. Ik hoop het, want ik ga het desondanks wel weer doen haha
Botox vind ik echt geen zeer doen. Je huid tussen je nagels knijpen is pijnlijker.
Heeft er iemand ervaring met liposuctie van de buik ?
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in behandelingen voor fronsrimpels, ik was al aan het overwegen een keer botox te proberen maar ik zie dus dat je ook met plasma behandeld kunt worden, en dat lijkt zo op het eerste gezicht aanlokkelijker omdat je maar één behandeling nodig hebt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Met plasma gaat niet werken, dat doet niks aan de spier.
Heb je een linkje ofzo? Ben benieuwd hoe ze het brengen
Ja, even snel wat sites gepakt, ik weet ook niet goed wat ik er van moet denken.
Maar ik heb echt zo’n permanente groef die met alleen botox ook niet gaat verdwijnen vrees ik
https://www.dermasensation.nl/voorhoofdrimpels-verwijderen-met-behulp-van-plasmabehandeling/