Als dat plasma al zou werken zou het vooral op overtollige huid werken en dat heb je ook niet op je voorhoofd. Ik denk wel dat het met alleen botox weggaat en anders zou ik eerder een heeeeeel klein beetje filler overwegen dan plasma… maar bij de meeste mensen gaan de groeven gewoon weg!!
Ik heb nu bijna een jaar geleden mijn eerste botox behandeling voor mijn enorme frons rimpel gedaan. Toevallig keek ik van de week nog in de spiegel en bedacht ik me dat die toch wel echt aan het verdwijnen is. Gaven ze zelf ook aan dat ie niet meteen verdwijnt maar doordat je de spier niet meer gebruikt, wordt ie steeds minder zichtbaar. Ik ben er wel blij mee.
Ohja ik heb geen Facebook maar toch bedankt!
Ik ga 4 mei!
Heb zo’n 3 jaar lang m’n kin regelmatig op laten vullen, laatste keer al wel 4 jaar terug denk ik? Waar ben je benieuwd naar?
Ik ben nu weer een paar kilo afgevallen (een stuk of 6 bijna), en mijn borsten zien er nog wel ok uit, maar ik zie gewoon dat ze het gaan opgeven zeg maar Dus nu zat ik te denken van… ja als ik deze keer nou echt heel vel gewicht zou kunnen kwijtraken heb ik eigenlijk echt geen zin dat ik me dan weer onzeker over mijn borsten moet gaan voelen. Dus ik heb zitten googelen en ik zag dat je een procedure hebt waar ze vet van je buik in je borsten kunnen spuiten, en ik zit het serieus te overwegen als ik echt van die onzettende hang borsten ga krijgen. Want ik heb eerlijk gezegd altijd al grotere borsten gewild, en een minder dikke buik, dus het zou eigenlijk zo;n ideale ingreep zijn. Maar ja ik weet het niet, voorlopig vind ik mijn borsten nog ok genoeg, maar het is wel iets dat ik nu wel mentaal aan het overwegen ben mocht het zover komen. Silliconen enzo zou ik nooit doen omdat je dan zoiets vreemds in je lichaam stopt, maar mijn vet verplaatsen zou echt ideaal zijn haha want ik vind mijn buik en borsten sowieso al niet in verhouding.
Ben benieuwd naar je ervaring! Waar ga je heen?
@Sade ik ben ook benieuwd naar je ervaring. Beviel het? Waar heb je het gedaan etc?
Hier ben ik ook super benieuwd naar. Ik ben ook al een tijdtje aan het kijken naar en vergroting na ruim 15 kilo te zijn afgevallen. Een implantaat ben ik toch een beetje te bang voor ofzo. Hoop dat iemand hier ervaringen mee heeft.
Ik heb hier eens naar geïnformeerd, maar eigenlijk valt het resultaat altijd tegen (qua opvulling dan). Een groot deel van het vet wordt weer afgebroken, dus het effect is minimaal, soms zelfs niet te zien. Volgens mij kan je maximaal een halve cupmaat vergroten. Maar misschien kan tegenwoordig meer hoor, is al jaren geleden dat ik hierover een gesprek had. Je zou ook op het borstenforum kunnen kijken, daar staan meer ervaringen op. @Otzi ook
Het resultaat uiteraard! is het natuurlijk, werd je kaaklijn beter geaccentueerd? Ik heb een walgelijk en profile. Vind t spannend omdat ik niet ineens een hele prominente kin wil haha. Hoe lang bleef het mooi? Deed het pijn?
Ik ga naar Z.ipper Clinics btw. Is de kliniek van de chirurg die mij ooit de mooiste tits van de wereld heeft gegeven (werkte toen nog bij B.ergman)
Ja was daar ook al aan het snuffelen. Ik vind het lastig; ergens ben ik ’ bang’ voor een implantaat maar wil wel een resultaar waar ik blij mee ben als ik zoveel geld moet uitgeven. Zolang ik twijfel ga ik de stap sowieso (nog) niet zetten.
Door Tom van Eijk geholpen. Bij mij was het echt alleen m’n kin. Daardoor werd m’n kaaklijn iéts strakker, maar niet veel.
Het was zo natuurlijk dat het mensen niet opviel haha. Ik deed ook maar 0,5 tot max 1ml filler per keer. Bij een goede arts doe je dit in overleg dus je houdt zelf de regie. Het resultaat was wel heel mooi! Mijn gezicht was wat meer in balans. De eerste keer met tandarts verdoving, de keren erna met verdovende crème (en 2 pcm van tevoren ) en dat was prima te doen.
Eigenlijk ben ik er mee gestopt omdat het resultaat mooi was maar zo minimaal dat ik het de tijd, moeite en geld niet meer waard vond.
Waar kan ik het beste naar toe voor Botox in voorhoofd en fronsrimpel? Hoor graag jullie goede ervaringen. Regio Rotterdam naar reizen geen probleem.
Ik ben voor beide botox afspraken naar Faceland gegaan in Barendrecht. Had wel voor Bocuoture gekozen want is goedkoper dan botox zelf (dat is het merk)
Ben geholpen door Merel vd Kooij, kan het zeker aanraden!
Ik ga volgende week naar haar voor kin fillers, ben echt zo benieuwd! @Nachtburgemeester ben jij al geweest?
Ik ben heel goed geholpen zowel bij Medica Estetica als Dr Robert (beide in Rotterdam)
Ik vind betaalbaar mooier fijn en lekker goedkoop. Zit ook door heel NL
Ik ben 2 keer bij Faceland in Eindhoven geweest, eerste keer Whitney Koeiman en tweed keer bij Mike Tromp. Whitney is premium arts en Mike gewoon “normaal”, maar merkte weinig verschil tussen hun. Volgens mij werkt Whitney in meerdere vestigingen.
Hoi, zou ik de foto’s van je voor en na mogen ontvangen? Ik ben even aan het uitzoeken en ik twijfel nog of ik het mijn neus wil laten doen
Hoi, waar heb je je correctie gehad?