Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Heeft er iemand ervaring met lipofilling ?

Het lijkt me te mooi om waar te zijn maar mijn vet van mijn buik zou echt naar mijn borsten mogen.

WOW ! Dan is mijn keuze snel gemaakt. Bedankt voor de info

Ennn hoe was het?

Ja na het gesprek was ik erover uit dat ik het wil! Arts heeft goede uitleg gegeven en dacht dat het resultaat erg mooi zou zijn. Ik heb echter nog onderzoeken lopen in het ziekenhuis voor iets anders, waardoor het nu voor mij niet kan. Maar zeker weten dat ik een afspraak ga maken zodra het kan/mag!

1 like

Ben ik ook benieuwd naar, overweeg dat te laten doen. Kwam bij bepaalde artsen van Faceland echt hele mooie resultaten tegen!

1 like

Ik heb een gummy smile en zat hierover na te denken toen ik jouw berichtje eerder las. Toen zag ik het ineens op elke foto maar normaal let ik er niet zo op (zie het zelf toch niet!). Ik snap wel dat je het heel vervelend vind, maar zelf vind ik het ook wel karakter geven. Bijv ook bij Rocky (wie is de mol). En ik weet dat ik het echt niet jaren vol zou houden om bij te blijven werken, ook zo duur. Vandaag moest ik gaatjes laten vullen bij de tandarts en kan ik door de verdoving nu al uren niet meer lachen met tandvlees en het ziet er echt zo raar uit in de spiegel, ik vind dat mā€™n gezicht ineens heel anders lijkt! Not in a good way. Verder niet echt een reactie waar je iets mee kunt hoor gewoon even mn gedachten spuien

Vier maanden geleden heb ik een neuscorrectie gehad. En het was echt een rollercoaster maar het leek wel beter te worden, op een gegeven moment vond ik het goed genoeg. Maar sinds een paar weken is mijn neus weer anders, dikker en meer een bobbel. Bij de check-up vorige week zag mijn arts dit en hij zei dat ik botverdikking heb gekregen. Ik hoop dat het niet nog dikker wordt maar zoals het nu is vind ik ook echt balen. Ik was een maand lang ofzo echt vrij voor mijn gevoel, ik dacht niet meer aan mā€™n neus en voelde me zoveel beter. En nu ben ik dat kwijt. Zit al een paar dagen te googlen maar kan geen informatie of ervaringen vinden dus ik dacht probeer het hier even. Zou wel heel toevallig zijn maar wie weetā€¦

Oh wat kut zeg! Ik heb er niet eerder van gehoord. Kunnen ze daar nog iets mee? Iets injecteren, of opereren? Niet dat je daarop zit te wachten natuurkijk, maar na de kosten en de ingreep van een neuscorrectie wil je uiteindelijk wel echt blij zijn met het resultaat :pensive:

De arts zei dat ik over 9 maanden terug moet komen om te kijken of ik nog een operatie wil. Het is jammer van het geld en het herstel maar als ik zeker wist dat het bij een tweede operatie goed kwam, zou ik er echt alles voor over hebben. Al was het 100.000 euro. Maarja, die zekerheid krijg ik niet. Moet de komende tijd maar niet meer in de spiegel kijken en hopen dat alles uiteindelijk goed komt.

1 like

Pff heb echt met je te doen. Begrijp zo goed waarom je deze stap Ć¼berhaupt hebt genomen en dat je dan maar heel even blij en opgelucht bent geweest vind ik heel naar voor je. Kan het zichzelf nog oplossen? Dat het ook weer wegtrekt die verdikking? Of is juist die informatie niet te vindenā€¦

Zou hij een 2e operatie dan kosteloos doen? Heb je wel vertrouwen in deze arts? Misschien kan je nog ergens een second opinion vragen.

Mijn arts zei dat dat bot niet kan slinken. Ik vroeg aan hem of alle zwelling weg was en hij zei dat dat lastig te zien was maar het niet onwaarschijnlijk is. Dus daar hoop ik op, alles wat een mm scheelt is fijn.

Die 2e operatie is niet kosteloos want het is niemands schuld. Ik had best veel vertrouwen in de arts maar ik denk dat ik over 9 maanden voor de zekerheid ook naar een andere arts ga. Liever nog niet nu want als een andere arts gaat zeggen over hoe ā€˜misluktā€™ het is of wat een amateurwerk het is geweest dan ga ik me alleen maar rotter voelen. En ik kan toch nog niet laten opereren nu.
Ergens geloof ik ook wel dat het een prima arts is geweest want tot vorige maand zag het er allemaal goed uit. Dus ik hoop dat dat ook uit die second opinion komt, heb liever gewoon pech dan dat ik de verkeerde arts heb gekozen haha.

1 like

Heb je het in je frons gedaan of echt heel je voorhoofd? Ik heb nu een aantal x frons gedaan en daar super blij mee, echt gewoon geen hoofdpijn meer.

Ik heb de vorige x voorhoofd gedaan (om eens te proberen) en ik herken heel erg wat je beschrijft. Ik kan mn wenkbrauwen niet voldoende bewegen vind ik en voor het eerst het idee dat anderen de botox/filler op kun merken. Het voelde als een soort plakaat die op mn wenkbrauwen rustte en kreeg er ook hoofdpijn van.

Nu (5 weken later) is dat gevoel wel weg en voelt het stukken natuurlijk. En het resultaat is wel echt prachtig al zeg ik het zelf haha. Maar ik ga de volgende x ook minder of niet doen.

Was dit de 1e x dat je sowieso botox hebt gedaan? Want ik vond voorhoofd echt best heftig terwijl ik best wel wat gewend ben zeg maar :sweat_smile: je reactie is al even geleden, hoe bevalt het nu?

Sorry voor de dubbele post, maar ik zie nu ook dat jij nog een foto van mij tegoed hebt! :eek:

Hebben jullie geen probleem dat je wenkbrauwen juist gaan zakken na een botox behandeling in je voorhoofd? Ik vraag me dat altijd af.

Bij mij ietsjes maar ik teken ze gewoon anders bij. Alles voor de poker-face :joy:

Huh zakken? Ik zit hier een beetje op te oriƫnteren maar lagere wenkbrauwen is niet chill :speak_no_evil: Las juist eerder dat ze meer gelift werden?

ā€˜Blijā€™ dat de hoofdpijn voor iemand herkenbaar is. Je leest er heel weinig over.

Ik weet niet goed wat er juist gedaan is. Er is besproken wat ik wilde veranderen (minder moe/boos uitzien, iets frisser eruit zien) en de dokter heeft mogen doen wat ze wilde met een eerste minimale behandeling.
Ze wilde mijn wenkbrauwen beetje liften en heeft in mijn hele voorhoofd spuitjes gezet. Mijn voorhoofd is met een kleine behandeling volledig behandeld.

Is de frons tussen je wenkbrauwen? Ik weet niet goed wat daar mee bedoelt wordt. Die is ook weg. Gladde voorhoofd en geen rimpels meer tussen wenkbrauwen is mijn resultaat. Maar daarvoor heb ik dus wel een dikke week hoofdpijn voor moeten hebben. De eerste dagen waren goed voelbaar, daarna was het stukken minderen, maar niet weg.

Ik begrijp je vraag niet helemaal.

Mijn wenkbrauwen zijn nu minimaal gelift, zie je echt alleen als je het weet. Voor anderen zie ik er gewoon uitgeslapen uit.
Ik verwacht dat ze weer naar originale plaats gaan als de botox is uitgewerkt.

@Milkyway ik heb ook dat ze (minimaal) gelift zijn door de botox. Het heeft iets met tegenstrijdige spierwerking oid te maken. Dat ze zo zakken is volgens mij echt alleen bij de jennifer anistons en sandra bullocks die te veel lam leggen :sweat_smile:

Ik denk dat ze wel dan het hele voorhoofd heeft gedaan en niet alleen de frons. Bij de frons heb je echt 3 prikjes ofzo en ook wel prikjes meer naar de zijkant, maar echt niet bijv bovenaan voorhoofd enzo.

De hoofdpijn is ook best normaal hoor: ik was daar in elk geval voor gewaarschuwd, omdat je spieren even tegenstribbelen oid. Zelfs al krijg je maar een klein beetje. Maar goed nu heb ik juist helemaal geen hoofdpijn meer (door de botox in de frons) en de volgende keer ben je ook meer gewend en is het effect minder heftig.

Was dit sowieso je eerste keer botox? Want toen moest ik zelfs alleen bij de frons al heel erg wennen haha. Ben je er nu wel blij mee?

1 like

Het was inderdaad de eerste keer.
Ik ben er blij mee. Ondanks dat ik minimale hoeveelheid heb gehad, vind ik het effect groter dan verwacht. Dus ik wil niet meer de volgende keer. Zelfs nog iets minder als het kan.

1 like