Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ik voel echt niks van m’n traangootfillers :joy:

Haha oké! Ik heb er echt 0 verstand van ook hoor, dus vroeg me echt heel erg af hoe dat dan precies voelde. Leek me naar om iets onder je huid te voelen zitten ofzo als je make op of crème op smeert bijv :sweat_smile:

Het enige wat ik heb ervaren was dat het een beetje stijvig voelde de eerste paar dagen (logisch natuurlijk). Maar verder merk ik er echt niks van!

1 like

Dat klinkt wel positief! Ik ga eens kijken of er goede klinieken zijn hier in de buurt, als iemand tips heeft voor regio Eindhoven/Den Bosch dan hoor ik het heel graag :slight_smile:

2 likes

Ik heb er een hele hoop gezien en bij geassisteerd, het stelt echt maar weinig voor eigenlijk!
Je hoeft er wat dat betreft niet zenuwachtig voor te zijn. Het duurt ongeveer een week voordat je het niet meer echt ziet en ongeveer 4 weken voor je er helemaal niks meer van ziet.
Een goede arts laat het lijntje van het litteken precies in je plooi vallen.

1 like

Oke thanks! Ik ben van plan om er een weekje vrij voor te nemen . Ben ik dan bont en blauw of kan t ook meevallen?

Als het goed zien anderen er dan niets meer van hoor. Het is belangrijk dat je eerste uren / dag na de operatie niet koelt met ijs(zakken) maar met koel stromend water (staand onder de douche), niet gaat liggen gelijk, niet gaat sporten of huishoudelijk werk doen wat naar beneden is gericht zoals stofzuigen, dweilen, tuinharken etc. En niet tillen, zeker niet vanaf de grond.
Mensen die zich daar allemaal aan houden werden nooit blauw

Dacht dat je juist moest koelen met zo’n koel-bril. Want het mag toch niet nat worden de eerste dagen?
Ik twijfel er al jaren (!) over en durf gewoon niet door te zetten. Ben zo bang dat ik degene ben waarbij het wél mis gaat.

Madeeha Khan :blush:

Faceland ken ik niet, maar ik heb goede ervaring met Moerman clinic in Groningen. Heb daar heel goed advies gekregen en er werken niet veel artsen, dus heel persoonlijk en kleinschalig :slight_smile:

Update-post

Ik heb vorige week donderdag voor de eerste keer (mini) botox laten inspuiten in mijn voorhoofd om mijn vermoeide blik weg te hebben. De woorden van de dokter waren: om er niet zo bedrukt uit te zien omdat mijn wenkbrauwen beginnen te zakken. (ik ben ouder dan gemiddeld hier!)

Ik had bijna onmiddellijk na het inspuiten hoofdpijn aan mijn voorhoofd en dat heeft toch 3 dagen aangehouden. Wel goed te verdragen, maar het was er wel. Zelfs nu na 7 dagen voel ik het nog geregeld. Mijn voorhoofd staat nu iets te strak ofzo? Zo voelt het toch. De spiertjes die niet meer kunnen bewegen, protesteeren precies.

Ik merkte na paar dagen al dat mijn voorhoofd iets strakker was en nu kan ik het ook niet volledig meer fronsen.
Mijn wenkbrauwen zijn ook beetje gelift. Ik had rechte wenkbrauwen en nu heb ik er precies meer een boog in.

Ik ben heel blij dat ik geen volledige kuur heb laten spuiten, maar rustig ben begonnen. Ik heb de indruk dat dit voor mij precies wel genoeg is. Misschien zelfs nog iets teveel voor de eerste keer.
Ik had ook tevreden geweest met iets minder effect omdat ik het echt heel subtiel wil houden.

4 likes

Fijn dat je tevreden bent met het resultaat. Misschien dat je de volgende keer als je gaat aan kan geven dat het zelfs wat minder kan. Ze zeggen dat je het beste resultaat na 2 weken ziet dus ik zou nog even wachten en kijken of het zo blijft of nog iets veranderd. Maar wel fijn dat het is meegevallen!

Ik weet dat een weekje te vroeg is voor al het resultaat te kunnen merken, maar ik vind het nu net al teveel. En aan de spanning op mijn voorhoofd te voelen, is het precies nog steeds aan het zetten.
Ik ga zeker aangeven dat het niet meer mag zijn! Ik was blij met haar voorzichtige aanpak, maar ik heb het gevoel dat het voor mij nog een stapje trager mocht.

Beetje raar, maar eigenlijk ben ik niet helemaal tevreden, want ik vind het effect teveel. Ik was zondag (na 3 dagen) tevreden. Dat was al goed genoeg.

Beetje try and error natuurlijk. Eigenlijk een voordeel dat ik zo hard reageer. Als ik dit wil verder blijven gebruiken, kan ik langer de goedkopere spuitjes nemen. :smiley: Nu ja, was toch ook 150 euro.

Totaal niet in de buurt van Zwolle, maar ik ken meerdere mensen die dit bij Natuurlijk Jong hebben laten doen. Allemaal zijn ze onwijs tevreden, en ik zelf vind de resultaten ook echt mooi! Wel een eind rijden voor je, maar zou het echt overwegen als ik jou was.

1 like

Ik heb hangende oogleden (zit in de familie, mijn vader heeft een correctie gehad) en heb er de laatste tijd veel last van. Vermoeide ogen, ik trek mijn wenkbrauwen op waardoor ik weer last van hoofdpijn heb. Ik ben bijna 28 dus ik vind mezelf wel heel jong om er iets aan te laten doen maar ik heb er dus wel veel last van… dus zit er nu over te denken om een intake te plannen, kan altijd nog beslissen of ik ermee verder ga. Ook geen idee waar ik moet beginnen.

@Mila ik lees dat je laatst een consult hebt gehad, hoe was het?

Ik ben uiteindelijk niet gegaan omdat ik geen tijd heb om 2 weken vrij te nemen helaas! Ik moet even kijken wanneer ik zoiets ga plannen. Als je er zoveel last van hebt kun je idd altijd een intake inplannen! Ik ben zelf van plan om bij Faceland te gaan.

1 like

Iemand ervaring met kin/kaaklijn fillers?

Ik heb precues hetzelfde! Zit er al een jaar over te dubben; ene moment vind ik t wel meevallen en voelt t overdreven om er iets aan te doen, andere moment stoor ik me er enorm aan en kan ik alleen maar die hangende oogleden zien in de spiegel! Heb morgen dus een intake om gewoon eens de mogelijkheden te horen, ben benieuwd!

1 like

Ja herkenbaar! Momenteel ben ik er geobsedeerd en ik heb ook periodes dat ik er totaal niet me bezig mee ben.

Spannend die intake! Waar ga je? En wil je laten weten hoe het was?

Ja vind t ook heel spannend haha, durf t ook aan niemand te vertellen😅 ik ga naar looks clinic in Zwolle

1 like