Bij welke dermatoloog heb je dit laten doen ? Lijkt me wel een goeie…
Mag ook in pm
Bij welke dermatoloog heb je dit laten doen ? Lijkt me wel een goeie…
Mag ook in pm
Leuk topic dit !
Ik heb begin dit jaar voor het eerst traangootfillers laten doen. Ik heb nl al heel mijn leven precies een diepe holte onder mijn ogen en met te verouderen wordt het er niet beter op (ben 33). Daar zit gewoon niets van vet bij mij zei de dokter. Ze stelde 0,5 ml voor (was 175 eur). Toen ik er lag voor de behandeling zei ze dat 1 ml mss toch beter was en ze is uiteindelijk op 0,6 ml uitgekomen (was 210 eur dacht ik). Voor 1 ml ging ik aan 375 zitten. Vind dat behoorlijk prijzig voor iets wat slechts 6-9 maand blijft (afhankelijk van hoe snel je lichaam de filler afbreekt). Zou het zeker opnieuw laten doen binnen een jaar hoewel ik het behoorlijk pijnlijk vond. Het mocht mss toch 1 ml geweest zijn maar ik laat het voorlopig zo. Ik ben bij een dermatologe in Drongen (België geweest).
Ondertussen zie ik toch ook lichtjes fronsrimpels in mijn voorhoofd dus ik denk dat ik dit op termijn ook ga aanpakken met botox.
En nu denk ik ook terug na over een oorcorrectie. Ik heb licht afstaande oren. Mocht dit nooit laten corrigeren door mijn ouders maar het is me altijd blijven storen. Nu kan ik gewoon zelf beslissen maar is natuurlijk ook vrij duur. Als iemand een aanrader heeft voor een dokter in regio Brugge PM maar ! Denk dit ik het dit jaar nog zal laten doen.
Ik heb je pm gestuurd, het is in Vlaams-Brabant.
Heeft er iemand hier ervaring met botox/lip fillers voor een “gummy smile”? Ik ben opzich best tevreden met mijn lippen, maar vaak als ik lach toch een beetje zon tandvlees lach. Vraag me af of botox of fillers dat kunnen fixen? Al vind ik 't ook wel eng idee haha
Ik heb dit al een aantal keer laten doen. Waarschijnlijk ligt het aan mij maar ik had best wel veel botox nodig het heeft wel geholpen want ik had ook heel veel zichtbaar tandvlees als ik lach en ik irriteerde mij altijd eraan. Na ongeveer 3 maanden moest ik weer terug. Het deed geen pijn, je voelt wel de prikjes.
Heeft iemand ervaring met botox tegen zweten onder de oksel? Ik heb het nu twee keer laten doen maar het is nu al weer na 10 weken dat ik weer echt zweet. Ik vind het best wel snel, dus ben benieuwd naar ervaring van anderen.
Ohh interessant. En voel je lach daar na ook anders, meer stijf, of wel nog gewoon natuurlijk? En doe je dan alleen botox of ook lipfillers? Sorry voor alle vragen hoor!
Geen ervaring met botox tegen zweten, wel een oplossing zeg als dat werkt!
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb al een aantal x fronsrimpel laten toen en twijfelde tussen wenkbrauwlift dmv botox, maar ook juist voorhoofd.
Heb na een aantal behandelingen frons eens een xtje voorhoofd erbij gedaan. Ik vind het nika: mijn voorhoofd voelt als een plakaat en ik mis echt uitdrukking (waar ik eerder nooit kast van had). Het resultaat is overigens wel prachtig al zeg ik het zelf🤓
Dus dat laat ik voortaan en dan probeer ik de volgende x wenkbrauw haha. Zo doseren vergt wat geduld, maar is toch wel verstandig.
@Penelope mijn traangootjesfilless blijven echt heel veel langer zitten hoor. De 1e x ben ik na meer dan een jaar terugggegaan en dat was eigenlijk iets te vroeg.
Geen probleem hoor! Het voelt wel wat anders maar het is niet echt stijf, je voelt zeg maar wel dat je lip niet helemaal naar boven trekt. Ik heb het alleen met botox gedaan en geen lipfillers. Dat zou ik nog wel een keer willen proberen om te kijken of dat ook nog scheelt. Wel heb ik gummy smile in combinatie met de lip flip gedaan maar persoonlijk vond ik dat ook niet veel verschil uitmaken dus ik zou als ik jou was en je wilt het doen eerst gewoon de botox proberen. Als je na 2 weken nog niet tevreden bent kun je teruggaan en dan spuiten ze bij.
Oke thanks! Ik ga me er eens even in verdiepen, en denk gewoon eens uitproberen idd! Is gelukkig toch maar tijdelijk, dus als ik 't niet vind dan maakt dat ook niet zo heel veel uit.
Ik heb dat ook een klein beetje en voor mij was botox daarbij wel ideaal! Vind de prikken zelf wel naar maar het resultaat is altijd goed. Ik merk na de botox niet zozeer dat mijn lach anders is/voelt, maar ik merk het juist als het gaat uitwerken omdat ik dan voel dat mijn lip weer iets verder omhoog gaat dan ik zelf wil zeg maar. Ik vind het zelf wel echt een uitkomst! Sta sindsdien ook weer echt lachend op foto’s zonder achteraf te denken van “pff leuke foto maar volgende keer maar weer lippen op elkaar houden bij het lachen”.
Oh dit klinkt wel echt fijn! En idd wat je zegt met lachfoto’s, dan zie ik soms alleen maar die stomme tandvleeslach. En 't is ook zo vermoeiend dat je daar dan steeds “zorgen” om moet maken met foto’s.
Hoe lang heb je er plezier van? En hoe vaak laat je 't bijspuiten?
Oh moest al reactie op @LoisLane
Ik laat het nu zo’n jaar of vier doen en door de jaren heen blijft het wel langer zitten. Ik doe er nu denk ik gemiddeld een halfjaar mee, soms nog iets langer. Ik laat het ook pas bijwerken als ik ‘voel’ dat ik weer anders lach haha, want je ziet het zelf dus eigenlijk niet
Ja ik zal vanmiddag even een foto maken (heb niet zoveel foto’s haha) en dm’en
Ik ga vanmiddag voor de eerste keer voor Botox (kraaienpootjes). Vind het echt super spannend, hoop vooral dat het niet teveel pijn doet
Heeft er iemand ervaring met doctors @ soap? Ze hebben bij soap dus ook artsen die Botox etc doen. Twijfel al heel lang over een beginnende frons (merk dat mijn foundation in fijne lijntjes kruipt daar) en traangootfillers. En ze gebruiken een bepaalde techniek staat op de website, no trace, volgens mij dat ze gewoon alles zo natuurlijk mogelijk houden zeg maar en dat spreekt me wel aan.
Vraag trouwens over traangootfillers, hoe voelt dat? Heb je dan een soort harde plakkaten onder je ogen? Voelt het als bot ofzo? Of gewoon als vet?
Oh dat valt nog heel erg mee! Ik ga 't gewoon proberen denk ik
Volgens mij is no trace niet echt een specifieke techniek? Meer een werkwijze…wat niet veel meer inhoudt dat er rekening wordt gehouden met dat je je enigszins nog ih openbaar kunt vertonen. De kliniek waar ik langsga in Rdam benoemt dat ook.
Wat mij betreft het minimale wat een arts voor je kan doen…Niet per se heel knap of bijzonder, of mis ik iets? Op een andere website in A’dam (dr Frodo?) lees ik bijv;
De term No Trace Face wordt in Amerika veel gebruikt voor cosmetische behandelingen waarvan wordt gezegd dat je echt niet kan zien dat je behandeld bent. Wij slagen er goed in om blauwe plekken en bijwerkingen te voorkomen, en een natuurlijk resultaat is bij ons vanzelfsprekend, maar soms ontkom je er toch niet aan dat iemand een klein blauw plekje krijgt of wat rood wordt na de behandeling
Soap… ik vind het van een afstand wat overpriced als ik naar gezichtsbehandelingen of mani/pedi dingen kijk maar inhoudelijk geen idee. Missch werken die artsen ook part time in andere klinieken; met goedkopere tarieven?
(sorry heb je niks aan maar omdat ik al reageerde op dat no trace gebeuren hierbij nog even een ongevraagd advies over Soap hehe)
Update: ik vond het dus helemaal geen pijn doen, hele fijne arts en over het algemeen een goed gevoel. Ik weet dat je het resultaat pas over 10-14 dagen ziet maar toch heb ik het idee dat het nu al een enorm verschil is.
Ik wil heel graag een bovenooglid-correctie, maar vind t heel spannend om de stap echt te gaan zetten! Iemand hier ervaring mee? En tips voor een goede kliniek omgeving Zwolle?
Ik heb dit zelf bij Faceland in Groningen laten doen, prima ervaring