Bij Bey in Hilversum
Yes ik ga morgen! Ik heb eerst een consult en daarna is er ruimte voor behandeling. Ik kies op het moment zelf of ik het meteen laat doen maar ik voel me er redelijk zeker over.
Door de vlog van Bonnie ben ik trouwens niet zo zeker over het feit of ik wel kaaklijnfillers nodig heb. Ik denk dat het eerder in m’n kin wordt geplaatst. Ik laat het morgen weten!
Waar hbe je een afspraak?
Yes ik laat het weten! Misschien (als ik me daar comfortabel bij voel) wil ik ook wel de voor-na foto’s delen.
Oeh spannend! Veel succes en ben heel benieuwd!!
Ik had vrijdag een afspraak staan voor kin fillers maar de prijs was opeens echt gestegen dus heb geannuleerd en ga nu voor 2 zones botox. Alles is uitgewerkt bij mij dus goede aanbieding kwam goed uit.
Nouuuuu het zit erin hoor. Ik heb 2 ml in m’n kin gekregen. Voor het effect dat ik wil heb ik wel 4/5ml nodig (ook in m’n kaak) en dat vindt de arts onzin. Ik ga dus nog even een beugel in m’n smoelwerk knallen heb ik besloten. Dit is leuk eenmalig maar ik ben niet helemaal enthousiast of zo. Kreeg ook een hartverzakking toen ik moest afrekenen en het voelde niet echt lekker toen ze met een naald onder m’n huid ging porren. Misschien ben ik morgen enthousiaster maar voor nu weet ik het nog niet helemaal. Heb ook een gigantische puist op m’n kin die enorm afleidt
Oh voor degene die het resultaat wil zien. Pb maar even.
Heeft iemand goede ervaringen met een kliniek voor een neuscorrectie in Den Haag?
Jaa dr Wever. Zit in Wassenaar
Dit kan gelaserd worden met een ktp of sommige nd:yag lasers. Wel pijnlijk en duur voor iets wat amper opvalt
Als je een afspraak wil maken moet je aangeven dat het om blauwe vaatjes gaat
Ik heb vandaag fillers in m’n kin laten doen. Ben echt heel blij!! M’n onderkin valt een stuk minder op. Voelt wel beurs nu en wat stijf maar komt vast goed.
Ik heb een oorcorrectie aan 1 oor laten doen maar dat is inmiddels al wel 13 jaar geleden. Ik moest volgens mij een week met een strakke band om m’n hoofd lopen en hoewel ik me prima voelde ben ik daarom toen wel thuis gebleven. Er mag natuurlijk niks tegenaan komen en je kan ook die week je haar niet wassen + het ziet er een beetje stom uit haha. Als je thuis kan werken denk ik dat je dat na 1 à 2 dagen wel weer kan doen. Als je vragen hebt, laat maar weten!
Morgen heb ik een consult en evt gelijk een botoxbehandeling voor m’n fronsgroeven. Ben toch best wel gespannen merk ik. Misschien is het niet meer te redden, ben benieuwd
Stuur me even een pb!
Hey, ik heb over 2 weken een operatie bij dokter Menger. Ik ben heel erg zenuwachtig zou je foto’s kunnen mailen naar mij? Alvast bedankt! snezana321@hotmail.com
Zojuist keek ik even op deze website, maar is dit Wendy van Debbie zeg maar? Ze komt me zo bekend voor
Ja denk het wel! Zij deed altijd de nagels artikelen op beautyscene (?) toch
Geloof het wel ja. Ze is dus niet van de aardbodem verdwenen gelukkig.
Omtrent Botox: er is geen topic voor bijwerkingen / minder goede resultaten denk ik?
Ik ben van plan om over ongeveer een jaar mijn borsten te laten verkleinen(geef nu nog borstvoeding). Ik zou ze dan ook graag laten liften. Zijn er hier meiden dit dat hebben gedaan?
Ja, nu 3,5 jaar geleden, wat wil je allemaal weten?
Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het allemaal heel spannend. Hebben jullie het via de huisarts gedaan? Of zijn jullie rechtstreeks naar een plastisch chirurg gegaan? En een borstlift, kan dat ook zonder implantaat?