Ik ben het helemaal eens met degene boven mij, ik ben alleen wel naar het ziekenhuis gegaan. Ze hebben bij mij ook nog extra onder mn oksels vel weggehaald, liposuctie gedaan en mijn tepels verkleind zodat ik echt helemaal “kloppende” kleine borsten heb met een ronde, stevige vorm. Ik denk persoonlijk dat het niemand op zou vallen als ze me naakt zouden zien.
Bedankt voor de uitgebreide reactie! Stel ik erg op prijs. Vooral dat het je nog gelukt is om borstvoeding te geven vind ik een fijne gedachten. Wij hebben nu twee kinderen, maar wellicht komt er ooit nog een 3e. Maar ik wil daar niet op wachten. En inderdaad zoals je zegt, implantaat heeft niet mijn voorkeur vanwege de gezondheidsrisico’s. Ik ga even op het instagram account!
Bedankt voor je reactie! Wat was jouw afweging om naar een ziekenhuis te gaan? En ben je hier naar door verwezen? Of heb je zelf gekozen ?
Ik heb eerlijk gezegd er nooit aan gedacht om voor een verkleining naar een kliniek te gaan, ik was 2 weken na het consult al aan de beurt, het was op 10 minuten van mijn huis, ik heb een heel veilig gevoel bij een ziekenhuis, als er iets gebeurt (complicaties) moet je alsnog naar het ziekenhuis. Maar ik ben verder ook een heel simpel iemand die niks om luxe geeft maar wel veel om snelle, veilige zorg
Ik heb volgende week een consultatie gesprek ivm een liposuctie van mijn buik. Ik kijk er echt naar uit.
Ik ben niet heel mager maar vind mijn lichaam wel mooi, maar mijn buik is buiten proportie. Ik lijk wel 5 maand zwanger.
In de info die ik al kreeg gaven ze aan dat de dokter zelf beslist of ik het nodig heb of niet, dus ik ben wel benieuwd want ben dus niet bepaald mager. Heb wel een beetje bang dat hij zegt dat in te dik ben. ( ik heb een maat XL 1m70 ). Dusja spannend !
Snap ik heel goed. Je wilt dat het in een veilige omgeving wordt gedaan. Dan heb ik nog een vraag, een beetje suf, maar hoe hebben jullie het op werk verteld? Is toch wel iets waar ik tegen op zie…
Ik heb je PB gestuurd.
Ik heb het niet op mijn werk verteld.
Ik wel want het is toch niet te missen haha
Ik denk dat bij mij niemand het heeft opgemerk, terwijl er toch per borst meer dan 450g is verwijderd. Ik ben ook breed gebouwd, wat te dik en heb nog steeds een D-cup.
Ik heb ook nog wat vragen over een borstverkleining in combinatie met een borstlift. Ik twijfel er ook al jaren over. Hoe was het herstel bij jullie? En hoe ging dat in zijn werk? Moest je lang een speciale bh aan etc en hoe was de pijn. Ik twijfel het heel erg om het te doen nadat mijn kinderwens (heb nu nog geen kinderen, maar hoop dat het mij gegund is) vervuld is. Ik ben bang dat mijn borsten anders terug “groeien” of wederom wat zouden “zakken”. Maar zo te lezen valt dat mee!
Spannend! Heb je al enig idee of je snel terecht zou kunnen als het consult goed verloopt? Ga je het bij een kliniek laten doen? Ik zit er ook aan te denken om dat te gaan doen want ik irriteer mij ook echt aan mijn buik.
Spannend! Ik heb vorig jaar een buikcorrectie gehad en heb nu een mega strakke buik, maar het ziekenhuis waar ik het liet doen, deed geen liposuctie. Heb nu nog best wel wat vet op m’n heupen dus baal wel dat ze dat niet meteen een beetje mee hebben gezogen. Nu is dat ook een beetje uit proportie.
Ik heb 2 maand moeten wachten op een consultatie dus ik verwacht niet echt meteen. En het duurt ook nog eens 3 maand ( denk ik ? ) voor je resultaat ziet. Ik ga het inderdaad in een ziekenhuis laten doen, dit lijkt me ook gewoon het veiligste.
@Espoir Oh dat is jammer ! Kan je misschien sparen en nog eens terug gaan ? Wat is het verschil met een liposuctie en buikwandcorrectie ? Zoals de vlogger Jamie Lee ?
Borstenforum is nog steeds actief, maar je moet wel betalen als je meer dan 10 (?) berichten per dag wil lezen. Ik twijfel al jaren en eindig zo eens in de zoveel tijd weer op dat forum haha.
Maar heel fijn, je ervaring, ik weet dat je het niet voor mij schreef maar ik werd hier heel rustig van. Misschien toch maar binnenkort een consult inplannen, eindelijk. Fijn dat je er jaren later nog steeds zo blij mee bent! Had je eerst ook rugpijn etc?
Ohhh, precies die klachten heb ik dus ook al jaren! De randklachten van die pijn (tinnitus, duizelig, hoge spierspanning, geblokkeerde nekspieren) werden zo erg dat ik er nu zelfs een traject bij een revalidatiekliniek voor volg, maar so far mag het nog niet baten. Heb mezelf beloofd dat als dit niet werkt ik een consult in ga plannen, maar was lichtelijk bang dat het dan toch niet vanuit m’n borsten bleek te komen oid en ik voor niks een zware operatie onderging. Want de dokter en de fysio zeggen alleen “ja kan daardoor komen, je moet vooral je spieren ontspannen, succes”. Haha.
Maar dit helpt mega en stelt me gerust. Motiveert heel erg om ermee aan de slag te gaan, dank je wel voor alle moeite en het uittikken! Heel fijn dat het zo goed voor je uitgepakt heeft
Nou dit was echt een deprimerend gesprek. Een liposuctie zou bij mij niet veel helpen maar een buikwand correctie wel want ik heb een diastase…
Dus ipv mijn vet wegzuigen moet ik een hele operatie ondergaan waardoor ik 2 weken werk ongeschikt ben en 6 weken mijn kindjes niet kan oppakken.
Nuja moeten is veel gezegd.
Iemand ervaring met een diastase ? Kan dit ook niet terugbetaald worden door verzekering ?
Kijk naar @triplets_of_copenhagen op Instagram, die heeft niet lang geleden zo’n operatie gehad en deelt veel over diastase!
Het zou wel kunnen dat het vergoed kan worden - bijv die van Instagram had er ook veel klachten door (rugklachten). Je kan eens bellen naar de zorgverzekering.
Heb je al intensief geprobeerd de diastase met training te verminderen/verhelpen? Want er is echt een heleboel mogelijk zonder operatie! Check op Instagram Stronglikeamother, zij had een enorme diastase en die is helemaal verdwenen door de juiste training en progressieve belasting. Zelf heb ik veel gehad aan Sterkher, ben er inmiddels zo goed als helemaal van af.
Heeft iemand ervaring met traangootfillers? Zit erover te denken ze te nemen, maar de risico’s houden me tegen. Misschien op termijn, als ik alle crèmepjes e.d. heb geprobeerd (als iemand de gouden tip voor wallencrème heeft houd ik me aanbevolen).
Ik twijfel hier ook al jaren over. Maar crème gaat echt niet helpen vrees ik. Wallen zijn meestal gevolg van volume tekort/verlies, filler heeft effect omdat het je wallen op vult en dat gaat crème nooit doen… hoogstens extra hydrateren waardoor fijne lijntjes minder worden of minder opvallen.