Jaa ik kijk haar filmpje ook! Vind haar heel leuk
Ik vind wateetjedanwel echt een top website. Kennen jullie die ook? Leuke meid en leuke/makkelijke recepten.
Is t misschien een leuk idee om hier ook eet lijstjes te delen (evt in spoiler)? Zou t zelf iig wel leuk en inspirerend vinden om te zien wat jullie allemaal eten op een dag
Ellen Fisher kijk ik heel graag, haar recepten zijn ook heel fijn!
Deze Überhaupt deze blog, hele fijne recepten!
Ontbijt: soya yoghurt met lepel lijnzaad, chiazaad, halve kiwi, halve banaan, 3 aardbeien 4 druiven of 40 gram havermout met sojamelk en ongeveer zelfde fruit maar dan blauwe besjes erbij
Lunch: 4 boterhammen met hummus en zoete sambal, soms bakje fruit erbij als ik dat gemaakt heb
Tussendoor: bedoeling is bakje gemengde nootjes maar ik eet nu steeds wortels
Avondeten: avg, nasi, wok
Toetje: bak vers fruit, halve meloen, aardbei, kiwi en blauwe bes
Snack: chips!
Brunch: Een bagel met hummus en avocado van de Bagels & Beans + half stuk pecan pie
Avondeten: Nachos met wilmersburger, guac en geroosterde mais met misoboter en shiitake bacon ( Zin in!)
Tussendoor: Een kleine watermeloen.
Lunch:
Hele bak alpro 500 gram, goeie scheut gemixte noten denk 50 gram ofzo, zonnebloempitten 20 gram?? Denk ik en een schep lijnzaad
Tussendoor: paar koekjes koffieleutjes en lepel pindakaas
Edit: en avondeten: blik linzen met mayolijn, gebakken courgette met cajun kruiden en edelgist, 2 tomaten en nog wat noten. En een eiwitshake.
Restjesdag want ga morgen op vakantie hahaha
Thanks ga deze eens proberen! Kende dit blog ook nog niet, dus dubbel dankje
Mmmm nu wil ik ook Nachos!!
Er is nu een docu over veganisme op npo3!
Ja.
Hoe was hij?
Je kan ook zelf een pizza samenstellen met de vegan kaas daar!
Ja echt geweldig! Ik zou ze het liefst iedere dag willen (in de eerste 10 dagen dat ze uit waren heb ik ze 3 x op). Ik neem altijd margherita met ananas
Mijn persoonlijke favoriet is een veggie pizza met bbqsaus op de bodem en ananas
@Diafragma let wel op dat je geen panpizza neemt, want die zijn niet vegan (staat ook aangegeven op de site).
Jongens, nepkipstukjes bakken met deze kruiden is echt top: https://www.lekkerensimpel.com/hoe-maak-je-zelf-kipkruiden/. Meest realistische kip die ik tot nu toe heb gehad.
Eetlijstje van gisteren:
O: havermout met banaan en blauwe bessen
L: rijstwafels met avocado
D: er kwamen non-vegan vrienden eten, dus ik heb extra mijn best gedaan lekker vegan te koken. Volgens mij goed gelukt: vooraf pittige wortelsoep met zelfgemaakte vegan naanbrood, daarna Indiase curry met zoete aardappel en bloemkool afgetopt met geroosterde kikkererwten en als toetje had ik een vegan lemon-pistache cake gemaakt en die was LEKKER! Jammer dat ie gisteren is opgegaan want ik heb er nu alweer zin in haha.