Help mij met mijn levenskeuze vandaag, ik heb ze allebei nog nooit geprobeerd, waar moet ik vegan pizza bestellen vanavond?!
- New York pizza
- Dominos pizza
0 stemmers
Help mij met mijn levenskeuze vandaag, ik heb ze allebei nog nooit geprobeerd, waar moet ik vegan pizza bestellen vanavond?!
0 stemmers
Ik heb ze allebei meerdere keren op en 1000% zeker domino’s. Nog betaalbaarder ook.
Ik vond die van New York echt ruk
Voor mensen die het moeilijk om met vleeseters over veganisme te praten heb ik hier een gratis e-book: https://www.earthlinged.com/ebook/
Hij biedt het zelf gratis aan dus is allemaal legit je kunt kiezen uit Engels of Duits en hij legt per argument heel duidelijk uit waarom het niet klopt en hoe je dus het beste kunt reageren.
Ook fijn voor jezelf om je veganisme wat ‘kracht bij te zetten’ haha
Wat cool!! Ben er heel benieuwd naar. Thanks voor het delen.
Wow die cake klinkt echt fantastisch! Heb je een receptje?
Jaa deze is top!
Aah tof, thanks!
Jongenss ik heb totaal geen zin in het hele eten-bedenken-boodschappen-doen-gebeuren, wie geeft me een lekker en simpel recept?
Wauw super! Na 11 jaar vegetariër (en flexanist) te zijn ben ik helemaal klaar met al die vragen. Ik ga iedereen er nu voor eens en altijd helemaal uitlullen
Is dit iets? Zo lekker!
Thanks! Heb uiteindelijk iets lekkers gewokt met dingen die ik nog in huis had.
Ik heb dit receptje gebruikt als basis: https://www.zoetrecepten.nl/recepten/vegan/basisrecept-vegan-cake/. En dan het beslag in twee delen verdeeld, aan het ene deel pistachepasta toegevoegd (70 gram pistache met twee eetlepels olie in de foodprocessor) en aan het andere deel het sap en de rasp van een citroen. Voor eroverheen heb ik nog glazuur gemaakt van poedersuiker en limoen en daarop nog wat gehakte pistachenoten. Niet gezond, wel heeeeeeel lekker!
Heeft iemand het alpro ijs al getest!!!? In de smaken chocola hazelnoot, vanille, kokos en amandel salted nog iets.
In België al langer verkrijgbaar volgens mij.
Jaaa! Ik was een tijdje geleden bij mijn schoonfamilie in België en daar hadden ze dat ijs voor mij gehaald. Alle 3 de smaken heel erg lekker!
Hoe maken jullie tofu en tempeh klaar? Ik gooi ze vaak zonder er iets mee te doen in de Airfryer, lekker snel en makkelijk haha.
Als ik het gewoon ‘los’ eet bak ik het eigenlijk altijd op met een uitje, knoflook, gember, ketjap en een beetje sambal. Vrij basic maar zo lekker <3
Maar ik wil echt een diepte review… is de chocolade variant heel romig? En zit er echt een goede sterke chocoladesmaak aan??
Ik heb de vanille laatst voor het eerst gegeten en vind he heerlijk! Lekkere textuur (niet exact hetzelfde als roomijs maar kan het niet zo goed omschrijven) en heeel lekkere, aanwezige vanillesmaak. Vond het lekkerder dan veel roomijs.
Ik heb nu deze in de oven, ben benieuwd:
Ik heb een vegan banenenbrood in de oven staan! Moet nog wel even bakken, maar ben heel benieuwd. Hoop dat het lekker is iig haha. Recept van jenniefromtheblog en heb er zelf nog vegan eiwitpoeder in gedaan + wat extra amandelmelk.