Wacht… hier moet ik een poll van maken. Nee even serieus. Je hebt natuurlijk gelijk. Ik kan alles bannen maar gangmakers… pfffff
Ik zal strenger zijn voor mezelf!!!
Ahww je moet natuurlijk doen wat goed voor jou voelt! Maar als je er intern mee worstelt is bannen misschien beter, haha.
Ik heb het voordeel een goed inkomen te hebben maar als ik echt trek heb in koek ofzo haal ik het bij daantje kookt vega, wel 2,50 per koek maar ben weer even van mijn zoet behoefte af.
En de ah heeft nu birthday party oreo en die zijn zoveel lekkerder dan gewone oreo, zelfs lekkerder dan de double dip oreo
JA! Meer vegan koek en gebak please.
Mijn favorieten uit de supermarkt zijn robuuste koeken chocolade, koffieleutjes en punselies Dat kan echt meer en beter!
Ja das dan ook wel gelijk alles waar je uit kunt kiezen als je zin hebt in wat “specialers”.
Ik hou ook heel erg van droge koekjes en dan eet ik met name thee biscuit en koffieleutjes. Die veelkoren koekjes bij de plus, haverkoekjes bij de ap, time out naturel van Lu of mc vitties in buitenland (zijn allemaal soort zelfde) vind k ook lekker maar k reken koek kcal altijd per verpakking omdat ik de hele verpakking eet. En dan komen ze wel ongunstig eriit
Heeft iemand een goed recept voor een chocoladetaart/cake die naast vegan ook glutenvrij is?
Als je hier de glutenvrije nep-oreo’s van de Albert Heijn voor gebruikt is hij geschikt! Maar het is misschien niet het soort taart dat je zoekt. Wel heel makkelijk om te maken en superlekker.
Heeft iemand nog betere reviews van de alpro ijs? Ik zag ook amandel caramel. En ook suggestie voor stukjes die k zelf kan toevoegen wat er lekker doorheen zou zijn want k wil ijs met stukjes
Hij ziet er echt superlekker uit, dankjewel! Ga hem van de week maken, ook wel fijn dat het makkelijk te maken is.
Oke jongens, als niemand het doet doe ik… jemig volgende keer is een ander aan de beurt!!!
Lekker. Hij is romig, maar niet zo “smeuig” als ijs als ik gewend ben. De consistentie is iets steviger en als je er een lepel uit neemt dan is die zegmaar gewoon gewoon recht ofzo, er blijft niet een toefje achter. De hazelnoot proef je ook goed en de chocoladesmaak is matig intens. Ik denk als je het vergelijkt met een hap nutella is de smaak hetzelfde maar dan ongeveer half zo sterk. Ik zou het best nog eens kopen maar niet gelijk deze week nog. ben dan ook niet je #1 ijsliefhebber.
6/10
edit: ik heb de chocola er weer bijgepakt. ik weet waar hij naar smaakt. naar praline. of naar een chocoladereep met hazelnoten erin zoals van ritersport de pure
Deze vind ik lekkerder. Smaakt een beetje nougat achtig met een klein crunchje van de pecannootjes af en toe. Smaakt zoet en nootachtig. Omdat ik nog steeds niet je #1 ijsliefhebber ben zal hij bij mij nooit een 10 kunnen halen.
8/10 want wel erg lekker
hmmm, nog een update: het smaakt zoals zoete kraam op de kermis ruikt. die geur die je dan ruikt van wafels en dat soort dingen
edit: voor beide potten geldt dat je m leeg kunt eten voor slechts 600 kcal.
Deze klinken echt goed! Alleen onze plus heeft alleen vanille en kokos
Heb de vanille gekocht en geprobeerd en die is best ok 7/10. Swedish glace was zachter qua substantie.
misschien komen ze nog, hier eerst ook alleen vanille & kokos en later in de week ineens deze 2!
Ok dat geeft hoop!
Vanille zou ik zelf niet snel kopen om los te eten… tenzij ik een ijsdessert ging maken met fruit of bijv ijskoffies ofzo… misschien wel handig om dan in huis te hebben. aanstaande woensdag weer 27 graden. misschien dan experimenteren met dit en espresso’s, suikervrije karamel siroop en de staafmixer
Had hem dit keer gecombineerd met de vegan b&j peanut & cookies… Ga hem de volgende keer met espresso combineren
Vind wel raar trouwens dat ze in andere landen andere alpro’s hebben. bijv op alpro.com/uk hebben ze van de GO ON variant ook fruitsmaakjes en in belgie van de mild&creamy ook citroen variant. Ook in belgie de normale yoghurt in bekers gezien in havermout variatie. die staan ook op de engelse website maar hebben wij dan weer niet. In Duitsland ook meer yoghurt smaken alpro.com/de
maarja wij zijn de echte winnaars want wij hebben amandel karamel zeezout ijs gekregen.
Dit hebben ze allemaal in Duitsland
En dit in Engeland
Misschien moet ik een keer naar een bio winkel om ook te kijken bij andere merken… maar vind alpro zo lekker makkelijk en toegankelijk gewoon in de supermarkt haha. en vind het ook gewoon lekker
Die kleine bakjes go on zijn ook zo lekker. Die hebben ze in Duitsland ook. Ik neem altijd een voorraadje mee als ik daar ben.
Volgens mij komt het, omdat er in Duitsland en Engeland heel veel vegans zijn, veel meer dan in Nederland.
Ja en heb ook gekeken om bijv. .be of .fr of .es te typen… in Frankrijk & Spanje hebben ze echt weinig joh
Frankrijk is ook vreselijk als vegan/ vegetariër Daarom kom ik er ook nooit. België heeft wel een heel actieve vereniging die plantaardig eten promoot.
Iemand nog een idee wat ik met die nepbiefstuk kan doen? Heb er nog 1 over en wil het niet weggooien. :’)