Ik heb het wel eens op, dus het kan wel!
Ik weet niet wat je woont dus misschien dat er moeilijk aan te komen is, maar deze kazen zijn echt mijn lievelings en plakken niet. Redirecting...
In Utrecht wordt het verkocht op de boeren markt op vrijdag.
Edit: oh huh de link doet gek, het is Vegan Caes uit Zutphen
Helaas sorry, Engelse winkel in België
Stonemanor toevallig? Dan moet ik dringend nog eens gaan
Oh ideaal, ik ben van BE haha.
Ja! De moeder van mijn vriend en zijn zusje werken daar toevallig ook haha. Dus @Kahlo je weet waar je heen moet haha. Hopelijk is het in de buurt! Kan ook heel erg de malted biscuits thee aanraden, en ze hebben best veel vegan diepvries producten die je niet zo maar in AH/Delhaize kan kopen
Heb gisteren deze unit gehaald in Duitsland:
Ben erg benieuwd! Had echt keuzestress dus toen maar Ă©Ă©n product meegenomen
Wel herkenbaarđ
*Restaurant de beren met poephoofd
-Hoi met joejoejoe, ik wil graag weten welke veganistische opties jullie hebben
*We hebben vegetarische saté en salade geitenkaas en nog meer dingen
-Oké, maar ik wil graag weten welke veganistische opties jullie hebben
*Ja dat heb ik net gezegd
-Nee dat zijn vegetarische opties, ik wil graag de veganistische opties weten
*We hebben kaas zonder stremsel, dat is veganistisch
-Is de kaas van melk gemaakt?
*Ja natuurlijk
-Dan is het vegetarisch, niet veganistisch. Kan ik misschien even een kok spreken?
*Diepe zucht. Ik ga het wel vragen
4 minuten later.
*We hebben vegetarische saté zegt de kok.
-----â---------------------------
ALLEMENSENJEZUSCHRISTUSTEPAARDDDDDDDD. serieus hoe moeilijk kan het zijn? Ik heb gehoord dat de vegan opties die op de kaart staan niet altijd vegan blijken te zijn en wil graag weten wat er qua opties is aangezien we er met heel gezelschap gaan eten en ik liever niet weer friet met ketchup als enige optie heb. Nu ga ik als ik er ben dus maar even met de kok praten aangezien ik nu nog geen antwoord heb. De tering wat irritant zeg. Herkenbaar voor mensen?
De plakken van Vegan Deli misschien? Die haal ik wel eens bij EkoPlaza, ik heb alleen de âintenseâ geprobeerd en die is lekker (en plakt niet).
Jezus wat kut! Een ander restaurant is geen optie zeker?
Edit: of een pot vegan mayo meenemen
Nee want zonder dood dier op je bord is je maaltijd niet compleet vind mijn familie
Neem.idd zelf maar mayo mee, heb ik iig friet met mayo Ă©n ketchup
Op de kaart staat wel veganaise⊠Was het echt de locatie waar je gaat eten die je gebeld hebt?
ik ben dit soort etentjes zelf maar gaan organiseren, dan heb ik ten minste inspraak in waar we eten. Kan ik iets voorstellen met dode beesten op de kaart EN vega(n) opties.
Ja op de kaart staat ook een veganistische halve kip dus die kaart vertrouw ik voor geen meter
En groot gelijk voor wat betreft het zelf organiseren, altijd zo veel fijner!
Wat een dipshit had je aan de lijn zeg.
Maar los daarvan: er staan verschillende vegan opties op de kaart. Moet je er dan ook niet maar op vertrouwen dat het dan ook echt vegan is? Tenminste ik zou denken dat dat (helaas) ook een beetje het risico is van uit eten gaan. Vind uiteraard dat als een restaurant een gerecht specifiek als vegan aanbiedt dat het dan ook echt vegan moet zijn hoor, maar vraag me meer af wat je er dan verder nog aan wil bespreken. Ik zou er met meerdere vegan opties in ieder geval vanuit gaan dat er vast wel iets is wat je kunt eten (meer dan alleen friet met ketchup). Zag trouwens dat de Beren in 2019 is uitgeroepen tot meest vegan-friendly restaurant.
Ja mijn broer wou een tijd geleden met de familie uit eten vanwege een speciale reden. Hij wou ook naar zoân keten, volgens mij t zusje. Hij had gebeld en er was gezegd dat ze voldoende vegan opties hadden.
Maar op de menukaart stond alleen gegrilde ananas en aardappels ofzo.
Dus ik had zelf ook contact opgenomen, en bleek dat ze dus inderdaad alleen aardappels en ananas hadden.
Wij zijn toen uiteindelijk niet mee gegaan, maar ik vond het echt lastig.
Ik vond het lullig dat mijn broer dan voor ons moet betalen terwijl we nauwelijks iets eten. En dat de rest van de tafel zich wel helemaal vol kan eten. En dan zijn wij weer de sneue moeilijke mensen die niks âmogenâ eten, slechte reclame ook voor het vegan eten.
Maar ik vond het ook heel vervelend om er niet bij te zijn.
Dat soort dingen vind ik dus wel het vervelendst aan vegan willen eten, het gezeik met andere mensen. Binnen onze families is het altijd een ding (tot het punt dat wij niet uitgenodigd werden voor kerst en de verjaardag van mijn moeder, omdat ze perse ergens vlees moesten eten. En dan zeggen mijn ouders wel dat ze dan nog een andere keer met ons uit eten gaan, maar ik wil ook gewoon bij kerst zijn?! En mijn broers zien?! Inmiddels vier ik dus gewoon helemaal geen kerst meer). Maar ook op het werk is het vaak gedoe.
Dat sociale aspect haat ik echt.
Het is natuurlijk een keten, kan me voorstellen dat de uitvoering met restaurant kan verschillen
Las op insta dat ze heel vaak niks hebben, ondanks wat er op de kaart staat. Vandaar dat ik wilde checken. Normaliter vertrouw ik er wel op als er 2 of meer opties genomen worden.
Ik herken dit wel. Het is altijd gedoe. En je bent altijd die irritante die iets bijzonders moet.
Wel heel triest dat er zo weinig rekening met je gehouden wordt, kan me voorstellen dat dat pijn doet
De saté is veganistisch, maar de satésaus bij de Beren niet. Je krijgt er in principe cassave kroepoek bij, maar als die op is geven ze de garnalenversie, maar dat herken je wel natuurlijk. De hamburger is in principe vegan, maar als de vegan broodjes op zijn pakken ze bij ons hier ook wel eens niet vegan broodjes zonder dat te vermelden.
De vegan mayonaise is gewoon vegan, maar hebben we ook wel eens de gewone mayonaise gekregen.
Ik ga niet meer naar de Beren in elk geval. In mijn ervaring (3 afzonderlijke keren bij 2 vestigingen) weten ze onvoldoende en nemen ze het ook niet serieus.