Ik heb hetzelfde als Degas, leuk om doorheen te bladeren maar heb er nog niks groots uit gemaakt.
Ik heb de recepten voor zure komkommer en saté saus gebruikt en die waren lekker.
Deze stond op kobo plus mocht je dat hebben. Ik heb em dus op m’n iPad doorgebladerd en was ook niet heel enthousiast. Alles wordt overdreven kleurig gemaakt met poeders enzo, niet echt mijn stijl en zet mij (niet vegan) niet aan om het te proberen. Maar wellicht wel leuk als je al vegan bent en ‘gekke’ dingen zoekt voor een feestje of iets.
Hoe smaken ze? Waar kun je dit vinden?
Nog niet meegenomen (ik heb een hele kast vol chocodingen die ik toch meh vind, dus eerst opmaken) ze lagen bij mij in de Plus! wil ze binnenkort wel proberen
Prijs kon ik trouwens niet vinden
Heeft iemand ervaring met al die nieuwe merken vegan melk bij de AH? Ze zijn namelijk 2+1 gratis tm morgen, en vraag me af of het de moeite waard is om ze te proberen.
Gebruik normaal altijd Alpro amandelmelk en Oatly barista, maar ben benieuwd of er lekkerdere opties zijn.
Ik heb alleen de hazelnootmelk geprobeerd, die vond ik heel lekker!
Ik kreeg laatst gratis een klein pakje van die Wunda en die heb ik alleen zo in mijn koffie geprobeerd, zonder op te kloppen oid. Ik vond het wel lekker!
Het is op basis van erwten.
Wel zoet dus ik neem aan dat er suiker in zit
Gisteren de chili sin carne geprobeerd en die smaakte best oke voor zo’n goedkope maaltijd!
Vanavond de bulgurvariant proberen.
Ik koop meestal in de bonus en zo ook de beleaf geprobeerd. Ik gebruik die om op te schuimen en bevalt erg goed!
Hebben jullie aanraders voor creme fraiche/zure room? Ik vind die haver fraiche echt smaken naar natte krant
Ik weet niet of ze deze in nederland hebben, maar ik vind deze echt goed
Die van Oatly is heel lekker (smaakt echt anders dan de Haver Fraiche van de appie vind ik)
Oh ja nee die van Oatly bedoelde ik, dacht dat dat ook haver fraiche heette.
Dit smaakt precies nergens naar
Maar heb gisteren wel deze gekocht en daar ben ik super benieuwd naar, ziet er goed uit! Weet nog niet wat ik er mee ga doen:
Die Applewoodkaas is de vegan kaas waar Madeleine Olivia altijd zo over ravet. Ook in de Appie gevonden?
Heeft iemand een tip voor vegan kaas die niet zo plakt? Ik heb echt een enorme hekel aan dat plakken aan m’n tanden.
Bestaat helaas niet.
Dan is die eerste best aardig gelukt toch. Normale mozzarella smaakt ook praktisch nergens naar