Ik kon het nu unlimited inscannen:
En ja, ik heb perongeluk een verpakking te weinig ingescand
Ritueel verbranden…
Sorry, ik vind dat merk echt te smerig
Hahahahahaha ik ook! Vorige week een pizza mee gemaakt en ik heb alleen de korsten en de topping eraf gegeten. Die geur alleen al is zo vies 🥲
Hahaha ik vind het echt prima te nassen op een burger, maar ik eet plakken kaas sowieso nooit echt op een andere manier.
Nou there you go, blijkbaar eet je vanaf nu alleen maar burgers
3 weken lang burgers vreten it is
Deze vind ik zelf ook heel fijn!
Hoezo krijg je gratis producten, krijgt iedereen dat? Waarom ik niet
Ik krijg vrij regelmatig gratis producten! Had een tijdje terug Beyond Burgers/Mince/Sausages gratis en heb toen m’n hele vriezer volgestouwd.
Maar het is vrij willekeurig geloof ik wie wat gratis krijgt.
Mocht je m’n bonuskaart hiervoor willen gebruiken mag je me een berichtje sturen hoor
Lief van je! maar dat hoeft niet hoor dank je. Zo chill dat je beyond producten hebt gekregen, die zijn normaal zo duur
Dit product ligt al maanden in mijn vriezer maar ik weet me er geen raad mee, heeft er iemand recepten/ideeën? .
Haha, ik herken hier mijn aanbiedingen ook wel in ja
Hahah ja ik krijg dus ook allemaal suffe aanbiedingen
Hahahaha dat komt ook wel overeen met de rest van mijn aanbiedingen. 15% korting op knoflook word ik ook wel erg enthousiast van. Of korting op vleeswaren
Ho ho, die 6 cent korting op rode peper is niet mis toch!
Ik zou er een broodje mee maken zoals een tuna melt
Ik heb hem en vind het een mooi boek om te zien, maar heb nog niet de behoefte gehad er iets uit te maken. Weet niet zo goed waarom niet eigenlijk, kan ook aan mij liggen ipv het boek.