Bij mij staat ie zelfs in de crappy kleine AH met rotassortiment! Wel alleen bij AH.
De Yoghurt Barn gaat 6 plantaardige producten verkopen in de supermarkt
Hoe veel kan ik wedden dat het onbetaalbaar wordt
Ik had honger dus vergeten een foto te maken maar bij de jumbo hebben ze ineens allemaal vegan hartige snack-broodjes!
Het zijn van die bladerdeeghapjes met vulling. Ik had kipkerrie, kipsaté, iets met linzen, en iets met jackfruit, en het was echt héérlijk allemaal!
Heeft iemand misschien tips voor een fijn kookboek of een bepaalde website met recepten?
Ik ben op zoek naar gezonde vegan gerechten en dan vooral die gebruik maken van onbewerkte producten
Ik kook graag afwisselend en ik merk dat ik elke week best veel tijd kwijt ben met nieuwe recepten zoeken. Als iemand een tip heeft waar ik veel van zulke recepten bij elkaar kan vinden dan zou ik heel gelukkig zijn!
Hebben beide een YouTube kanaal en de recepten zijn vaak makkelijk te maken.
High carb Hannah is zelf gefocust op gewicht verliezen en op gewicht blijven. Zelf ben ik dat niet, als het kleine porties zijn dan eet ik gewoon meer.
Ik ben ook echt groot fan van Pickuplimes. Niet mega ingewikkeld maar wel heel smaakvol. Haar video’s zijn heel duidelijk en mooi gemaakt en de website met recepten is ook heel fijn. Daarnaast spreekt haar manier van eten en hoe ze denkt heel relaxed. Ze woont toevallig in Nederland, dus alles is ook goed te verkrijgen.
Ik vond laatst Rachel Ama op YouTube, dat zag er ook leuk uit maar nog geen ervaring mee verder.
Naast Pick Up Limes:
- Gaz Oakley, https://www.avantgardevegan.com/
- Fit Green Minds, https://www.fitgreenmind.com/
@Echo Meer een tool, maar ik vind Whisk hier heel handig voor. Het is een app, waarin je een link van een recept kunt plakken en dan slaat hij het recept gelijk op inclusief ingrediënten en bereidingstijd/wijze.
Daardoor kun je ook mapjes maken etc, en er staan ook al heel veel “collections” van anderen die bijvoorbeeld een lijst hebben met vegan gerechten.
Een beetje pinterest voor recepten, maar dan ook echt daarvoor geoptimaliseerd.
@Evenveel @JasonBourne @Parasol @Meka @Strawberry
Bedankt! Ik heb even snel naar alles gekeken en ziet er goed uit, vooral pick up limes!
En die app lijkt me mega handig want ik haal altijd overal en nergens recepten vandaan. Ik ga hem nu downloaden!
Dit is de vegan lasagne die lidl laatst verkocht en ben positief verrast! Zou 'm opnieuw halen als ze 'm weer eens hebben. Hoewel ik die van de ah heel lekker vond, deze heeft echte pasta, bechamelsaus, kaas en gehakt
edit: ik zie nu hoe vies mn boontjes eruit ien maar dat is basic honing mosterd saus want daar had ik zin in. Wel vegan honing mosterd saus
Jammer dat ik m niet heb meegenomen
Mijn hele vriezer ligt er vol mee voor nu na de bevalling, love it.
De dumplings zijn ook heel goed trouwens! Maar 2 euro voor een flinke zak, echt een derde van de kosten bij de toko. En ze zijn een beetje pittig, houd ik wel van.
Ik die dumplings zijn echt golden!! Ik was helaas te laat om ze dik in te slaan afgelopen week. Had nét de laatste zak kunnen pakken.
Echt perfect als lunch🙌
Wij hebben 8 zakken in de vriezer liggen
Ik wil ook een vriezer waar 8 zakken in kunnen
Welke dumplings waren het overigens? Weet ik wat ik moet hoarden volgende keer
Gewoon van de Lidl uit het vriezer gedeelte met vegan erop, maar was ook afgelopen week dus weet niet of ze ze nog hebben. Wij hadden de laatste bij ons.
Meestal is dat toch voor één verpakking??