Hier vind je meer informatie over de producten van Starbucks. In de lijst met allergenen staat dat er geen melk en eieren in de Raspberry & White Chocolate Muffin zit. Alleen staat er in de nutritional information lijst dat alle muffins niet geschikt zijn voor veganisten. Ik denk dat er een foutje zit in de allergenenlijst, want kan verder ook niets vinden over dat die ene muffin vegan zou zijn.
Helaas dat is net even wat te ver🙈
Hier staat (vrijwel) overal een N bij vegan
ik hou van bloemkool enzo maar ik haat alles hieraan. Ik haat de marketing. Ik haat het woord gebruik. Ik haat het merk naam. Ik haat de prijs. 4 fucking 30 voor 300 gram bloemkool pardon. Ik kocht deze week een bloemkool van een kilo voor 90 cent bij de lidl. Beetje bloem kost nog geen cent, beetje olie kost ook bijna niks.
Dit is sowieso weer een irritant witte mensen product. Waarom moet er nou weer een bloemkool-ipv-carb gedoe op de markt komen. Maak gewoon een normale vegan worst voor een fatsoenlijke prijs of mozerrella voor luie mensen die gewoon smelt.
Ik haat het ook dat ze het fucking cauliflowerpower genoemd hebben. Noem het dan caulipower ofzo gvd
Echt irrationele woede hiervoor manmanmanmanmanmanman
Eens met de prijs maar je hebt ook mislukkelingen als ik bij wie zelf maken altijd mislukt
Voor die prijs kan je hett wel een miljoen keer proberen, ditt kan je ook gewoon aan laten branden
4,30 hahahaha Wtf
Stoere borrelhapjes echt hoor
Ik vind het gewoon zo stom dat er echt een miljoen vegan bloemkool producten zijn die een klein fortuin kosten, maar echt een minimaal aantal producten voor de gewone mens die heel makkelijk vegan kan zijn, en ook veel te weinig vegan producten voor de normale rijke mens. En dan worden er steeds dingen zoals vegan vissticks en vegan pizza en vegan biterballen uitgehaald om plek te maken voor nog meer “spannende” vegan dingen. Maar dan is het nieuwe spannende product fukcing bloemkool met een jasje met tatta kruiden
Dit is hun andere product en het maakt me nog bozer.
Vegan ribs: JA
FUCKIGN MAIS OP EEN STICK EN DOEN ALSOF HET VEGAN RIBS ZIJN NEE
Waarom moet als het vegan is meteen ‘ gezonder’ gemaakt worden. Wil gewoon een ongezonde bitterbal of andere frituur snack, geen bloemkool.
ja gvd vegans verdienen het ook om gewoon hun leven in geluk te lijden.
Alsof vleeseters ditt ook gaan kopen om meer groentten te etten, alsjeblieft zegt. Die lachen gewoon honend en nemen hun cheapo bitterballen en frikandellen mee om te frituren. Manmanman
Ik eet de naturel versie van deze en ik vind m wel lekker! Het smaakt naar een mix van boterhamworst en leverworst, wat raar klinkt maar het is wel lekker vind ik. De textuur is alleen behoorlijk slijmerig en zacht 🥲 Het eet wel lekker maar het op brood doen is traumatisch
Ik heb vandaag de vegan mozzarella van de Lidl gekocht. Ik ben zo benieuwd! Heeft iemand die al geprobeerd?
Ik wilde ook weer die ijsjes kopen, maar die hadden ze helaas niet.
Kijk dit is de nieuwe vegan diepvries shit die de mensen willen @ bloemkool tutten
Je ondertitel heeft nog nooit zo goed gepast
Omg die vegan Dr Oetker pizza, jongens. Oef. Echt 1 op 1 zoals deze zelfde smaak vroeger ook al bestond.
Nieuwe zwangerschapscraving en dat is niet goed voor me.
Ooooh de niet vegan variant was vroeger echt mijn ultieme luie maaltijd!! Hopelijk kan ik hem hier ook ergens vinden