Plantaardig/vegan eten #2

ik vind deze echt super fijn, ben echt blij met deze variant :slight_smile: krijg er nu alweer zin in hahaha

1 like

De vegan heksenkaas is heel lekker, eigenlijk gewoon hetzelfde als de originele

4 likes

Ik vind deze lekker!

1 like

Ook lekker met een beetje sriracha erop! Of wat zwarte peper, helpt ook goed.
Erg lekker dan vind ik.

2 likes

Jaaa vies lekker zoals ‘vroeger’ de echte eiersalade kant en klaar uit zo’n bakje!

Heb afgelopen week 6 bakjes ingeslagen :sweat_smile:

3 likes

Thriving

Mijn tip voor deze salade is overigens wat kala namak erop doen voor extra ei smaak :ok_hand:

Same hahaha 1+1 vegan dingen sta ik vooraan hoor met m’n karretje.

2 likes

Agreed! Zo lekker!

Vind het zo leuk dat er zoveel vegan borrelbaars is🙌.

Heb ook de borrelbox van @anon76889665 besteld, droge worst is nog een van de dingen die ik echt mis dus ben heel benieuwd

2 likes

Dit is echt van die toastjes bij een kringverjaardag eiersalade en I love it!

4 likes

Ik vond die eiersalade dus een beetje bitter smaken? Geen idee waar dat aan lag.
Vond hem wel zeker voor herhaling vatbaar hoor, echt een hele goede vervanger.

Lekker proberen :hugs: Ik vind die grilworst iig heeerlijk! Die spek hoop ik crispy te bakken voor op een hamburger en in de pannenkoeken.

4 likes

Weet iemand toevallig of die ah kipfilet voor op brood ook beter smaakt, aangezien veel van dat vegan broodbeleg een sticker heeft met verbeterde receptuur. Ik vond die namelijk echt vies toen. Ik vind kipfilet voor op brood lekker, maar die van garden gourmet is echt 2€ dus zoek eigenlijk een iets goedkopere

Spek zou ik zonder boter of olie in de pan bakken. Werd het veel knapperiger van.

1 like

De pepersalami hiervan vind ik ook een aanrader.

1 like

Nee is nog steeds slijmerig en smakeloos 🥲 Ik vind die van quorn het allerlekkerste, maar die is ook duur

1 like

Ik ben echt jaloers op het vegan aanbod dat Lidl bij jullie aanbiedt deze week. Wij hebben echt weinig in de folder staan in vergelijking met jullie, maar deze chocomousse is wel echt :ok_hand: en ik eet dat niet eens zo graag.

4 likes

Een collega trakteerde vandaag en had voor mij een muffin bij de Starbucks gehaald. Nu kom ik nooit bij de Starbucks en vraag ik mij af of die muffin die ik op heb wel echt vegan is. Heeft Starbucks een vegan muffin? Kan zelf niets op internet vinden.

Volgens mij niet. Heb er nog nooit een vegan muffin gezien en kom er wel met enige regelmaat.

Nou hier ben ik echt jaloers op hoor :heart_eyes: welke regio is dit?

1 like

België! Maar jullie Lidl heeft vegan mozzarella en vegan lasagne. :smile:

3 likes