Ik heb zo’n pakket met alles er in. Ga van t weekend de burger proberen! Dit was de gehaktbal. Benieuwd of er veel verschil in zit.
Jaa ik ben nieuwsgieirig!
Ik weet niet of het echt nieuw is, maar zag dit voor het eerst bij mijn AH. Lijkt me ideaal als borrelhapje/ vrienden over de vloer en je geen zin hebt om het helemaal zelf te maken. Gewoon wat vegan kaas en andere lekkere toppings erop pleuren en afbakken.
Volgens mij had iemand die laatst ook getipt om te gebruiken bij zo’n pizzerette!
Ligt bij mijn appie al wel zeker anderhalf jaar, maar nu ik je bericht zie denk ik ohja die moet ik nog steeds proberen😅
Haha ja, echt van die dingen die ik gewoon over het hoofd zie omdat ze nooit in de bonus zijn.
Haha dit merk zag de vega slager neppe heksenkaas maken en dachten “gvd” en nu hebben ze het ook maar gemaakt
Die ken ik helemaal niet, volgende keer beter opletten als ik bij de ah ben.
Que?
En @Natiui , de saté was echt goed gelukt! Ik had ook nog groente spiesjes en lekkere sausjes, dus het was goed geslaagd
Huh, is dit van de Vega Slager? Of haal ik dingen door elkaar?
Ja, de vega slager zit ook achter those vegan cowboys
Oke dit zegt me helemaal niks, ik ga mijn huiswerk doen. Bedankt voor het opzoeken van de foto!
Edelgist doen op de plantaardige cashewspread jalapeno en komkommer is echt een top combinatie, raad het aan te testen (niet te veel edelgist want dan word het droge boel uiteraard)
Ik ga volgende week met mijn (niet-vegan) vriend naar Amsterdam. Het is alweer zo lang geleden dat ik er voor het laatst ben geweest en ik zou graag een vegan restaurantje uit willen proberen, maar dat wil hij liever niet. Hebben jullie tips voor restaurants waar we beiden goed terecht kunnen?
Wat voor soort restaurant zoek je?
De Kas of Choux kunnen beide ook vegan maken maar ook veel standaard met vlees.
The meets in de pijp. Hebben veel vegan en aan elk gerecht kan je vlees/vis toevoegen. Super lekker en heb er regelmatig gegeten met ook niet vegans.
We eten toevallig de dag ervoor in een sterrenrestaurant in een andere stad en moeten die zaterdagavond nog een aantal uur terug treinen naar huis dus was eigenlijk op zoek naar wat casuals.
De Kas en Choux zien er allebei top uit, maar misschien meer voor een andere keer als we ook een nachtje blijven slapen
@Strawberry Ah klinkt ideaal!!