Plantaardig/vegan eten #2

Oeeh nice! Ik wilde spanakopita maken maar daarna raakte ik overprikkeld in de supermarkt van m’n zware dag dus toen hebben we een Italiaanse avond gehouden met diepvriespizza haha.

3 likes

Heeft iemand deze toevallig al geprobeerd? Ik twijfel of ik zo dus voor de vegan long chicken ga of de vegan whopper.
Beide nog nooit gehad :grimacing:

Ja ik vandaag toevallig de vegan long chicken en die is echt eng lekker. Niet van 't echt te onderscheiden (moet je dus wel van houden) behalve dat er geen kaas op zit.

7 likes

Ja helemaal mee eens, vind die echt goed gelukt! Goede vegan kaas zou ‘m afmaken, maar zonder vond ik hem ook heel geslaagd. Echt die typische smaak hebben ze precies zo gekregen.

6 likes

Nog niet geprobeerd, de hamburger wel. Die smaakt wel lekker, precies wat je kan verwachten van een hamburger van een fastfoodketen. Mijn vriend die wel af en toe vlees eet vind de hamburger ook lekker.

1 like

Aah nu twijfel ik weer tussen de whopper en de chicken.

@Xiomara @Bunnyslippers hebben jullie de whopper ook eens geproefd en vinden jullie de chicken echt lekkerder?

Nee die heb ik nooit geproefd haha, maar ik zou sowieso voor de long chicken gaan :yum:

1 like

Oooh ik zie ook dat die plant based kipburger wel apart van het vlees bereid wordt, in tegenstelling tot die hamburger? Dat is ook wel een voordeel voor veel mensen denk ik!

2 likes

Ik vind het allebei heel lekker!! Dit helpt niet haha, wat heb je gekozen?

2 likes

Ik heb de chicken genomen! Met vegan kipnuggets. De chicken vond ik lekker, inderdaad net echt kip, maar ik vond het een ietwat saai broodje. Niet vanwege de nepkip, maar gewoon omdat ik iets extra’s miste. Vegan nuggets ook lekker. Ik zou beide wel opnieuw nemen.

1 like

Vraag om ketchup on je long chicken, dat deed ik altijd toen ik nog dieren at en dat was superlekker dus ik denk bij deze variant ook!

1 like

Ik wilde kijken of deze in Duitsland ook in het assortiment is opgenomen - niet dus - alleen de “plant based nuggets” en de burger met die nuggets.
Maar die nuggets zijn dus niet vegan… er zit ei in.
En de plant based whopper hier heeft mayonaise met ei.
Zo schraal weer

Ik zou eerder omgekeerd verwachten, in mijn ogen heeft Duitsland altijd alles eerder. Kan je niet vragen als ze de mayonaise vervangen voor ketchup?

2 likes

Ja dat kan wel idd maar vind het eigenlijk gewoon niet ok om heel groot met plant based reclame te maken en dan niet de moeite nemen om vegan mayo op te nemen

3 likes

Ja dat is wel apart, zullen vast genoeg de fout maken. Iemand die plandbased eet zie ik niet zo snel bij de burger king eten.

Huh wat raar? Bij ons zijn de nuggets wel echt vegan dacht ik en de mayo van de long Chicken ook. Noem het dan geen plantbased.

1 like

image

Deze was echt lekker, echt een cheddarsmaak! 8/10

8 likes

7 likes

Ik ben ook fan!

@Falkor Ik heb 'm gevonden bij Jumbo

1 like

Ik had hem van de ap!

2 likes