Plantaardig/vegan eten #2

Screenshot_20210401-203943_Instagram

Zie ik zojuist op.insta

4 likes

20210401_210649

Nee de dr oetker taart is echt niet zo lekker. Hele vreemde chemische smaak.
De bodem is wel lekker.
Koop ik niet weer.

Wat goed! :heart_eyes:

Ik ga ook bestellen denk ik, ben wel benieuwd. Vind alleen 20ā‚¬ aan iets uitgeven waarvan ik niet weet of ik het lekker vind wel een dingetje :sweat_smile:

2 likes

Wat gek dat hele bericht is wegā€¦

Maar je kan de code toch gebruiken?

Heb jij al besteld? Ik kan geen code invullenā€¦

Nee die 20ā‚¬ houdt me tegen. #gierigegerda

Maar je kan toch ook Ć©Ć©ntje van 4,99 kopen?:see_no_evil:

Nee dan is het niet met gratis verzenden, dat is pas vanaf 20, vandaar!

Ah, overheen gekeken :see_no_evil: nee dan wacht ik ook nog even af

11 likes

Oh dit lijkt me lekker!
@Willem en de rest die nog een goed cheesecake recept zoekt: ik veganize het recept van bagels en bagels altijd, ik vond hun cheesecake altijd erg lekker namelijk. Het is dit recept: Bagels, Koffie en Geluk | Bagels & Beans, de eieren laat ik weg, en ipv de kwark gebruik ik Alpro go. Ik gebruik Lotus ipv Bastogne, maar je kan ook mariakoekjes oid gebruiken, net wat je lekker vindt.

7 likes

Dankje ik heb hem opgeslagen!

1 like

Ik heb vandaag mā€™n allereerst vegan Paasbrunch gemaakt en was wel heel geslaagd! Ik had deze eiersalade gemaakt, maar miste voor mijn gevoel toch iets, maar weet niet precies wat haha! Hebben jullie nog tips of lekker eiersalade recepten?

1 like

Kala namak!

4 likes

Dat heb ik wel gebruikt ja, maar vind de hoeveelheid nog wel lastig, want het gaat al heel snel heel erg overheersen. Maar wel echt wonderbaarlijk spul joh!

Ik vind tofu ā€œeiā€ veel lekkerder. Misschien kan je daar een recept van opzoeken? Vaak met kala namak, mayo, kurkuma en bieslook volgensmij.

1 like

Ik vind kerriepoeder of vadouvan altijd heel lekker erdoor + bieslook en een gesnipperd sjalotje

1 like

Geprobeerd slagroom te maken met aquafaba :nauseated_face: dat doe ik niet weer

1 like