Hahaha ik kijk uit naar mijn kleffe stukje pizza in de post
Wat diepvriespizza’s betreft vond ik die rossa vegetale van dr Oetker lekker (vind vegan kaas meestal geen succes dus dan liever gewoon zonder) maar die zie ik niet meer bij mijn supermarkt, en op de website staat hij als ‘alleen in de winkel’. Is hij er bij jullie nog wel of zou hij eruit gaan?
Ik zie ze bij heel veel winkels ineens niet meer Echt kut want hij is best chill.
Ah shit, ja echt stom! Vind het een fijne voor als ik nergens over na wil denken
Bij mij is die helaas ook al een paar maanden pleite. Heel jammer want die was echt wel lekker.
Als ik pizza wil bestel ik eigenlijk altijd gewoon bij een lokale Italiaan een pizza vegetariana zonder kaas, met extra knoflook. Altijd goed.
Je kan best makkelijk zelf een pizza maken met dit
Tomaat frito, olijven, champions, ui en wat je verder maar lust.
Ben je misschien 5 a 10 minuten langer bezig dan met een diepvries pizza.
Als de ingrediënten ongeopend zijn kan je een aantal ook wel lang op voorraad houden
Nu wil ik vanavond pizza eten, bedankt.
Ja dat is ook chill inderdaad! Je hebt bij de AH zelfs deeg waar ook een potje tomatensaus bijzit, helemaal makkelijk
Ja klopt alleen die wordt wat minder krokant dus ben toch weer overgestapt naar deze haha
Die verse pizza had ik laatst maar vond die kaas die er op zat niet lekker. Lust ook geen kaas.
Deze ziet er zoooo lekker uit!
Ik heb voor vanavond de vegan crispy sticks van AH op de planning staan. Nog iemand ideetjes wat ik erbij kan maken?
Deze zijn niet vegan (misschien wist je dat al, anders weet je het nu)
Haha jezus ja er staat bovenin vega maar wel misleidend dat ze zo pontificaal “plantaardig” hebben staan dan Sorry
Nou jaaa. Ik dacht ook vegan! Heb er nog mee in mn handen gestaand, maar gelukkig niet gekocht.
Ik wil trouwens graag een receptje delen. Is eigenlijk vega, maar zo goed te veganizen!
Ik had voor het eerst de kookroom van blue band, weet nog niet zo goed wat ik daarvan vond. Maar met vegan parmezaan en spekjes. Het was zo lekker, echt zo’n typische comfortfoodpasta die ik soms met plantaardige maaltijden toch wel eens mis
Huh wat stom, deze had ik afgelopen weekend op! Raar dat er dan plantaardig opstaat zeg.
Ja ik had het al in vegan groepen voorbij zien komen, vandaar dat ik dit weet. Maar heeeel misleidend inderdaad…