Plantaardig/vegan eten #2

Ohja die wil ik ook nog halen, deze week nog even terug naar de Ap!

De brownies zijn wel lekker, maar snap niet waarom 45min baktijd op de verpakking staat (of het ligt aan mijn oven), mijne zijn beetje te gaar en daardoor niet smeuĆÆg genoeg meer.
Maar ga ze denk wel nog eens kopen en dan baktijd aanpassen, want smaak is wel oke.

2 likes

Ik had ze 35 minuten in de oven en toen was de bovenkant al verbrand lol, terwijl het wel op de juiste stand stond en ik het rekje redelijk laag had. Ik vond de brownies wel lekker, maar de volgende keer doe ik ze absoluut niet langer dan 30 min. Ik vond ze ook een beetje aan de taaie kant ofzo hahah, maar het was nog steeds wel lekker

3 likes

Zitten hier stukjes in?

1 like

Ik kwam deze plantaardige kookroom van Blue Band tegen in de supermarkt en hij bevalt erg goed!
Heel romig en geen rare bijsmaak, en ook niet zo ā€˜glibberig/slijmerigā€™ als bv roomvervangers op basis van rijst of haver soms kunnen zijn.
Het is op basis van linzeproteĆÆne en oliĆ«n (en veel water), er zit geen soja of palmolie in.
Ik vind hem denk ik het dichtste bij gewone room komen van alle soorten die ik geprobeerd heb.
En maar 1.09 (en nu twee voor de prijs van een bij AH).
Wel een plastic bekertje

9 likes

Zeker wel echt kookroom en niet geschikt om er slagroom van te maken?:sweat_smile:

Ik heb het niet geprobeerd maar het is wel echt kookroom ja. Wel redelijk dik zoals room ook is.

2 likes

Ik heb op de valreep nog even ingeslagen bij de ap! AH groentenuggets, Boons worstjes, toch de kroketburger om te proberen en de Ereburger van de vegaslager en de Incredible burger van Garden Gourmet om die naast elkaar te kunnen vergelijken! En GU cheesecakes en kokosyoghurt :blush:

3 likes

Helaas :see_no_evil: ga ik op zoek naar een andere nog op te kloppen slagroom zonder zuivel

Die stond wel ook in het schap!
Volgens mij van Alpro maar zou ook AH eigen merk kunnen zijn.
Stond letterlijk 'room om op te kloppen" op de verpakking

3 likes

Ohja ik zie het! Heb dat altijd aangezien voor kookroom :sweat_smile:

1 like

Laat me weten wat je van de garden gourmet burger vindt! Als die tipt aan de beyond meat burger zal dat wel top zijn aangezien hij een stuk goedkoper is

Ik heb die van GG al eerder gehad en vond hem erg lekker! Wel even geleden dus durf hem niet precies te omschrijven, en ik heb die van Beyond nog nooit geproefd want 6 euro voor twee burgers gaat me echt te ver (en altijd direct uitverkocht als ie in de bonus is hier). Maar als ik hem naast de Ereburger geprobeerd heb doe ik wel even een reviewtje hier, misschien dat je er toch wat aan hebt :blush:

Ik zag wij wateetjedanwel dat een plus bij haar deze pizza voor 3eu verkoopt en ik heb zelden iets zo graag gewild maar ik wed dat het geen landelijk ding is :sob: iemand in Rotterdam, stuur dit naar me op

7 likes

Kent iemand deze pizza? Zag m bij Delhaize in Belgiƫ gisteren. Kost wel 4,5 euro, best prijzig.

Aanrader of niet?

Edit: nu ik de verpakking beter bekijk lijkt het me maar niks eigenlijk. Bodem is met flax seeds en quinoa?? Why tho, pizzadeeg is gewoon vegan. Ziet er eerder een ~gezonde~ pizza uit

2 likes

Ik vond het helemaal niks, en ook dat het geen pizza mag heten maar mn vriend vond het wel te doen (zolang we niet pretenderen dat het een pizza is)

1 like

Ik had 'm laatst. Het is wel okay maar een cracker met tomaten saus en groenten meer dan een echte pizza. Maar, de groenten en tomaten saus smaken wel echt naar groenten en tomaten saus. Soms heb je van die groenten pizzaā€™s die om een of andere reden verlept smaken, dat heeft deze niet.
De vegan pizza die lidl een tijdje in het vaste assortiment had was lekkerder

5 likes

Ik mis echt een vette ongezonde diepvriespizza voor op mijn luie dagen :weary:

Wie woont hier eigenlijk ook in Belgiƫ? Voor supermarkt tips!

De nacho pizza die ik eerder deelde wordt ook bij de colruyt verkocht :ā€™)

Oooh hoe chill, dit is zo geen product dat ik in de Colruyt verwacht! Zal m eens proberen en je laten weten of je iets mist / stukje opsturen

1 like