Oeps
Wow lekker! Ik heb er gisteren 4 gehaald bij de ah! Helaas geen plus in de buurt. Ik had de shoarma en de nieuwe burgemeester van dvs maar die zijn gewoon bijna 4,5 euro!!!
Ik ben deze nu aan het proberen. Teske zei dat het de lekkerste vegan chocola ooit was en gaf het een 10.
Ik ben iets minder lyrisch. Het doet me erg denken aan koetjesreep, ik heb zelfs gekeken of er Ć¼berhaupt wel cacao in zit (zit er wel in maar niet superveel). Het is op zich wel lekker, knapperige stukjes er in een soms een klein zoutje. Ik geef hem een 7,2.
Vego is voor mij nog steeds veruit de allerlekkerste vegan choco.
Ik vind hem echt geweldig. Ik eet echt nooit hele repen snel op, Vego kan bij mij zo 2 maanden liggen terwijl ik af en toe een stukje neem, maar deze had ik in 2 dagen op.
Maar ik houd ik wel intens veel van koetjesrepen dus wie weet ligt daar de relatie.
Nou je bent niet de enige, mijn man had zijn reep in ongeveer 3 minuten op!
Ik bewaar deze maar voor als ik meer zin heb in wat zoets.
Ik heb net ze gespot in de AH.
Ik vond deze ook tegenvallen ja. De karamel en het zout is lekker, maar voor de rest vond ik het te zoet en niet echt naar chocola smaken helaas.
Jaaa ik ben ze gisteren ook tegengekomen! Ik ga ze straks maken
Ik ben benieuwd naar je review!
Bij mij staan de brownies ook in de oven.
Oeps
Verkeerde topic of is het ze eindelijk gelukt vegan eiersalade te maken??
Haha ja ik zat ook al te kijken, en vegan beenham?
Mja die beenham is wel heel specifiek, dus zal helaas wel niet vegan zijn.
Nog meer keuze in de 1000 vlees- en eiersalades.
Ken je Rapunzel chocolade? Is een Duits Bio merk, weet niet of je het in nl kan krijgen, maar dat is echt heerlijk! De Nirwana Praline vegan. Ze hebben ook een praline met donkere chocolade en Ć©Ć©n met kokos vulling.
Ook heeft Lindt een vegan salted caramel reep uitgebracht. Ook lekker, maar super zoet. De eerste keer vond ik hem tegen vallen, Inmiddels zou ik het dagelijks kunnen eten.
Ken ik niet, maar klinkt veelbelovend! Ga ik eens naar op zoek!
Als je het niet kan vinden wil ik best een pakketje opsturen. Goede Vegan chocolade moet voor iedereen beschikbaar zijn
Oh dat is echt superlief van je!
Ik zie dat ze het bij verschillende Nederlandse webshops hebben (veggie4u, veganmission en veggiedeli), en daar bestel ik wel vaker iets, dus ik ga het gewoon zelf bestellen! Maar bedankt voor je aanbod!
Sjonge jonge sorry zeg, ik ben blind.
Meh jammer!
Ik kan wel melden dat ik de Beleaf amandelyoghurt in de smaak mango/ passievrucht lekker vind! Heb nu ook de naturel en bosvruchtenversie gekocht want 1+1.
Wel jammer dat het normaal zo duur is, zit ook niet megaveel in.