Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op m’n tripje naar de supermarkt zo… aan de ene kant wel chill week zonder vlees-aanbiedingen, aan de andere kant sta ik dan meestal in een supermarkt waar al m’n vaste producten al uitverkocht zijn (en dat ook blijven de rest van de week haha), hoop dat het dit keer beter uitpakt!
Vegan sushi express? Ik weet alleen niet of die open is en het is zeker niet heel chic (maar wel heel lekker en best wel )
Ohh ze zijn helaas dicht vandaag maar ziet er wel super lekker uit ja! Goede tip, ga 'm zeker onthouden voor een volgende keer.
Vegan pizzabar is ook heerlijk en echt goede pizza’s! Maar ik denk dat je nu zoiets niet zoekt best wel veel junkfood vegan dingen eigenlijk, en maar weinig ‘normaal’ eten.
@Kurisu en @mia ah dan is het juist iets voor mij! Ik vind pasta altijd wel lekker maar de pasta dus niet snappen jullie m nog? Ik moet het alleen nog wel even vinden:sweat_smile:
Oh wat fijn!
Ik heb ook goed ingeslaan met de bonus. Ik was heel blij om te zien dat alle rekken plantaardige zuivel en vleesvervangers al goed geplunderd waren.
Net de grillworst van AH huismerk geprobeerd en ik vind het wel lekker denk ik, maar ik vind het zo op het einde van iedere hap te rokerig smaken. Of hoort grillworst zo te smaken?
En, wat is het geworden? En nog gefeliciteerd ik las dat het voor je verjaardag was
Ik vond die verrassend lekker! Die met pindastukjes ook trouwens.
Dankje! We hebben bij Bertmans besteld uiteindelijk, was lekker! Die sushi en pizza tips van jou heb ik opgeslagen voor een volgende keer, wil ik zeker nog eens proberen
Ik vond ze wel lekker opzich, maar blijft geen chocola🙈
De nature&moi cheddar of geraspte kaas “pizza” die smelten echt goed!
Iemand ervaring met crème fraiche van oatly?
Ja die heb ik regelmatig (voor de knorr burritos, maar ook in de soep en andere dingen), is lekker!
Die is top! In het zwarte bakje bedoel je toch? Nu 1+1 gratis bij de appie en lang houdbaar
Ik ben echt bezig mijn vriezer stampesvol te duwen met alle aanbiedingen, eet 2 a 3 keer per week een vleesopvolger en kan nu een maand of 3 vooruit
Bedankt @Willem en @Joejoejoe heb het toegevoegd aan mijn AH bestelling. Dit weekend uitproberen met een AH vers pakket.
Ik wil dit ooook maar heb alleen een mini vriesvakje dus no space Later neem ik een losse koelkast en vriezer zodat ik ook Vivera kan hamsteren
Ik heb maar 4 pakjes (2 vegan shoarma van DSV en boneless chicken van AH) meegenomen, alles was op voorraad in mijn AH dus kon gewoon niet kiezen (en had maandag bij de Plus wat Vivera gehaald; daar zijn ze 1 euro deze week) maar wel ook 2 ‘kaas’ van Violife, en wat melk/yoghurt van alpro!
En de vegan knoflooksaus van Mr Kitchen, ben benieuwd, testen we morgen bij de shoarma.