Plantaardig/vegan eten #2

En even toepasselijk :hugs:

10 likes

gvd YES

Ik doe echt niks met bakken maar ik ben wel echt superblij met dit soort dingen

6 likes

Eens haha genoeg recepten voor vegan brownies etc maar gemak dient de mens :see_no_evil:

1 like

image
Dit is echt fantastisch, ook voor niet vegans! Zo zacht en smeuĂŻg en volle smaak :drooling_face:

4 likes

Vraagje voor de Rotterdamse vegans: ik wil vanavond eten bestellen, het mag wel wat duurder en luxer zijn (geen sterrenrestaurantprijzen haha maar het hogere middensegment zegmaar). Heeft iemand een leuke tip? Ik zat zelf aan Bertmans te denken maar misschien zijn er nog andere leuke dingen die ik nu over het hoofd zie.

Heeft iemand deze al in de winkel gespot? Ik crave zo erg naar dit

1 like

Net gekeken, plus en jumbo hier helaas nog niet

Heeft iemand hier de groente lasagna van de AH al geproefd?:innocent:

Ja is m’n favo. Vult niet want 100% groenten maar zo lekker. Ik let op m’n macros dus zo’n laag koolhydraat geval is ideaal want dan kan ik m’n koolhydraten erbij eten en drinken aan knoflook stokbrood en wijn. Ben vorige week naar alle AH’s in mijn stad geweest om er een te vinden want ze zijn er bijna nooit (gvd), het was het waard. Wel m’n mond weer verbrand :thumbsup:

Nu ik hier trouwens toch ben, de veggie lovers pizza van Garden gourmet vind ik best een aanrader, wel echt een hele crispy bodem. Mond verbrand en toen kapot gemaakt omdat het echt een soort cracker is. Maar wel goed belegd en de groenten smaken ook naar hoe ze moeten smaken

4 likes

Ik heb die volgens mij echt al wat maanden geleden gehad, of is dat een andere? Die was voor in de magnetron en had geen lasagnebladen, het was eigenlijk gewoon tomatensaus met groente. Ik zou het zelf meer een ratatouille noemen. Ik vond het wel oké maar niet bijzonder, en volgens mij ook niet heel vullend.

Edit: maar ik vind dan ook de lasagnebladen Ă©Ă©n van de lekkerste dingen van lasagne haha

3 likes

Ooh ja naar die pizza was ik ook benieuwd, zag 'm pas geleden bij iemand van hier op insta voorbij komen (kan bij jou zijn haha). Maar klinkt wel goed, ga 'm toch ook eens een keer halen dan binnenkort!

1 like

Ik heb wel een antwoord van de klantenservice!

“deze week leveren we Vegan Brownies Choco en Vegan Aardbeien taart uit aan de Albert Heijn en de Jumbo. Vanaf volgende week doen de Dirk en Dekamarkt ook mee. Hopelijk volgen de andere supermarkten ook snel! :heart_eyes:”

3 likes

Ik hield vroeger helemaal niet heel erg van kwarktaart, maar nu ik dit zie heb ik er ineens helemaal zin in

1 like

Hahaha sameeee!! Die brownies al helemaal, dat is voor mij zo nostalgisch. Het doet me zo erg denken aan mijn jeugd

2 likes

Het is een goede week bij AH: Oatly, Alpro, Garden Gourmet, Vivera, Maza, Quorn, Violife, De Vegetarische Slager allemaal 2e gratis :drooling_face:

Edit: Lees nu terug in dit topic dat het de Week zonder Vlees is
 dat verklaart een hoop!

11 likes

Wij hebt net boodschappen gedaan bij de AH en moesten uiteindelijk 28,30 afrekenen en hadden 20,97 bespaard via de bonus! En nu heb ik genoeg vleesvervangers voor een maand

9 likes

Super chill! Is invriezen een optie denk je?

1 like

jahoor!

1 like

Ja, ik vries vleesvervangers altijd in.

1 like

Vast wel, maar komt wel op hoor.

1 like