Geen recepten (ik doe altijd maar wat) maar wat goed! Zelf was ik vorig jaar ook met veganuary begonnen en ben niet meer gestopt met vegan eten daarna. Het is even wat dingen uitzoeken in het begin maar vond het zelf ook heel erg meevallen, de stap van vega naar vegan! Hopelijk blijft dat bij jou ook zo.
Ik heb dit kookboek gekregen met kerst en het is echt een aanrader. Super lekkere recepten staan er in!
@Waves dit zijn 2 hele lekkere recepten ook uit dit boek
Goed om te horen dat je daarna ook bent doorgegaan! Ben benieuwd of het me gaat lukken
Oehh thanks! Ziet er inderdaad lekker uit! Ik ben pas sinds kort into Indiaas dus dit komt zeker van pas.
Haar koekjes vind ik ook altijd geweldig.
Tip 1: op haar blog beantwoordt (in de comments bij recepten) ze vaak vragen over bijvoorbeeld vervangen van ingrediënten e.d.
Tip 2: haar pindakaas en cardamom koekjes zijn te lekker!
Kwam gisteren dit kanaal tegen, nog maar 2 video’s bekeken en niks zelf gekookt, maar ziet er best leuk uit! Een keer iets anders dan de standaard vegan recepten, dus wou m even tippen. Veel chinees geïnspireerd, en andere oosterse keuken volgens mij.
Deze (helaas tijdelijke) Vegan braadworsten van de lidl zijn zo lekker!
Lekkerder dan beyond meat sausage en veel goedkoper ook. Echt huilen dat ze tijdelijk zijn. Smaakt naar de binnenkant/het worstje van van een saucijzenbroodje
Op de achterkant staan trouwens wel een miljoen uitroeptekens dat de koeling niet onderbroken mag worden!! En dat ie door en door gaar moet zijn!! Dus ik ben wel bang voor voedselvergiftiging maar goed yolo worth it
Ik heb echt twee pakken van die worstjes ingeslagen en ik had ze in de airfryer geknald. Vond de smaak een beetje apart en heb hem ook nier opgegeten. Ik ga het de volgende keer in de pan klaarmaken, dus hopelijk dan meer succes
Omg inslaan en invriezen?
Ik denk eigenlijk dat deze niet goed invriezen? Het zijn evht van die verse worstjes, volgens mij kun je die net zoals de beyond meat worst niet invriezen. Maar ik heb het niet geprobeerd en ze zijn al uitverkocht hier :’)
O jammer en jammer dat ze al weg zijn! Men
Ik vind ze te bitter smaken eigenlijk, beetje ijzer smaak?
Nou vind ik eigk alle vegan worstjes gewoon net niet. Ik vries trouwens alles waarop niet invriezen staat gewoon in, tempeh ook
Beyond meat en tempeh (en alle anderen dingen) vries ik ook gewoon in, gaat prima.
Aah superchill, ik kreeg net een box met snacks thuis geleverd van mijn werk als cadeautje, en ik dacht al dat er wel niks vegans in zou zitten en ik met een hoop eten zou blijven zitten, maar alles is vegan
Groot bedrijf dus dit is niet speciaal voor mij gekozen ofzo, iedereen heeft dit gekregen!
Ik deed altijd graag ricotta door mijn pasta met tomatensaus om hem romig te maken, en omdat veel vegan ricotta op basis van cashews is had ik gisteren de ingeving om die cashewspread van de Appie erdoor te doen
Ik had het door papardelle met gestoofde aubergine en tomaat gedaan en het werkte verrassend goed, was echt heel lekker!
Oh goed idee! Ik heb vanmiddag nog een recept naar m’n zusje doorgestuurd waarbij je cashewnoten moest weken en dergelijke, maar dit is echt veeeeel makkelijker.
Ja het is echt wel een goeie als luie optie! Ik krijg cashews zelf ook nooit echt fijn genoeg, blijft toch altijd een beetje korrelig, dus ik hou het voortaan gewoon lekker hierop denk ik
Goed idee! Hoewel ik geen groot fan ben van cashewnoten wil ik het toch een keertje proberen. Ik kan deze niet vinden in mijn ah Binnenkort maar eens naar een grotere gaan, hopelijk heb ik daar wel geluk.
Ah stom dat ze hem niet hebben! Bij mijn ah ligt het in de koeling bij de violife enzo in de buurt
Heeft iemand een lekker recept voor een pasta met vegan roomkaas of een romige pasta met vegan spekjes oid zegmaar?