Ja, die binnenkort eens testen, kom niet vaak in de Plus, las ergens dat ie beter was dan die van appie.
Zelf al getest?
Nog niet! Ken verder ook geen producten van melkan
Ik hoop dat ie lekkerder is dan hun sojamelk…
Die had ik verdrongen inderdaad…
Ik vind die van AH ook lekker alleen die lijkt best wel snel in elkaar te zakken, ben benieuwd of dat bij deze anders is
Ik heb gelezen dat deze minder snel in elkaar zakt dan die van de AH, dus ik ben hoopvol. Die van mij is bijna op, dan ga ik het proberen.
Ik kwam deze Mexicaanse vegan blog tegen toen ik wat ging opzoeken over tamales en het ziet er allemaal echt heel goed (en traditioneel) uit. Ik dacht misschien vind iemand anders dit ook leuk, dit is 'm: https://dorastable.com/
PS @Violoncello hoe gaat het met je seitan roast? Ik ga zo aan m’n seitan beginnen, maar was vergeten dat m’n blender kapot is dus moet de bonen maar met de hand prakken
Goed volgens mij, hij is uit de oven:
Morgen gaat het bladerdeeg eromheen, ik ben zooo benieuwd!! Ook wat mijn vader en broertjes (die dus graag vlees eten) ervan vinden.
Oeh ziet er goed uit!!
Oh dit ziet er heel chill uit allemaal! Sla hem gelijk op, ben al helemaal gemotiveerd om vegan chorizo te maken nu
Ik ben geen vegan, maar probeer wel de helft van de tijd plantaardig avond te eten, en nu heb ik ottolenghi’s vegan Ragú bolognese gemaakt en het was echt super lekker en het smaakte echt heel erg naar de real deal.
Het is het 2e recept op die site, hij staat in Flavor maar ik wilde m ff aanraden mocht iemand ragu missen, ik ga m voortaan standaard vegan maken want echt net zo lekker.
Oh jaaa m’n moeder had deze ook gemaakt pas geleden echt megalekker! Chill dat ie ook online staat, was vergeten foto van het recept te maken haha
Thanks! Ik ga hem ook een keer maken!
Dit kookboek klinkt goed! Ik ben heel benieuwd naar de recepten. Binnenkort maar even lenen van de bieb.
Ja ik ook! Ik heb er zelf gegeten en twijfel deze te kopen
België is soms zo superieur. Alsof je vloeibare Ferrero Roche vulling eet. Of vloeibare vego . Nog lekkerder met iets van crispies erin voor meer Ferrero rocher ervaring
Waarom zover weg
Ik doe ook mee met veganuary sinds afgelopen maandag en tot nu toe gaat het best goed! Op zich at ik al wel een deel plantaardig, maar zoals vleesvervangers zijn vaak vega en niet vegan. 3 jaar geleden vega gaan eten dus ik zag er tegenop om weer al m’n standaard recepten de deur uit te moeten gooien, maar het valt me eigenlijk wel mee tot nu toe. Hopelijk kan ik het doorzetten na januari.
Mocht iemand nog een recept hebben die ik niet mag missen, shoot!