Plantaardig/vegan eten #2

Ik gebruik deze altijd voor spf, ik vind hem heel fijn

edit: lol, waarom staat daar nee?

18 likes

Ik ga stuk om die nee hahahah

3 likes

Ik heb deze nu besteld, ga hem even een poosje testen en laat wel weten hoe het bevalt!
Niet via Bol trouwens, via Paula’s Choice zelf is er nu korting op.

1 like

Ik heb ook als ik via Chrome op MacBook de url direct intyp dat ik een error krijg. Via Google lukt het wel!

Bij Chrome op Windows HP laptop gaat het helemaal prima als ik naar plantbeest.kitchen ga.

Deze dagcrème van Facetheory is fijn en niet zo vet:

1 like

Ik gebruik deze!

1 like

Weet iemand heel toevallig waar de vegan roomkaas van Bagels & Beans van is (gemaakt)? Die is zó lekker!

Ingrediënten | water, natural oil blend (palm fruit and olive), maltodextrin, proteins (brown rice, potato, cranberry), non dairy lactic acid, roasted red bell pepper (2%), garlic (1%), onion, stabiliser (carob, guar, cellulose, xanthan gums), dairy free cultures, sugar, salt

Van https://www.simplyvegan.nl/review-bagels-beans-vegan-cream-cheese-bagel/

Edit: dit is wel van 2017 dus misschien is het anders, maar kan me dat niet voorstellen haha

1 like

Misschien @Dazed?

1 like

@MJDLH het is inmiddels andere! Weet het even niet uit m’n hoofd maar zal het even checken :blush:

1 like

@MJDLH update: het is deze en ze verkopen hem in ieder geval bij sommige Jumbo’s:

Dit zijn de ingrediënten:
85% amandelbasis (water, amandelen), kokosolie, paprika 5%, specerijen, zout, prei, verdikkingsmiddel: johannesbroodpitmeel, citroenzuur

6 likes

Dank dank dank! Ik vind hem echt heerlijk, dus ik ga op zoek :heart:

1 like

De paprika smaak van Simply hadden ze hier niet, wel de natural en de Herbs variant. Die laatste is erg lekker, ook een aanrader dus!

De naturel is ook fantastisch als roomkaas voor een taart topping als je van bakken houdt, bijv met citroensap en rasp op een worteltaart

2 likes

Wat is jullie favoriete vegan gehakt? (Om rul te bakken, ik ga het niet voor gehaktballen oid gebruiken.)

Voor in saus of gemixt met iets vochtig zoals tomaat in burritos, sojabrokken. Die nemen smaak ook goed op. Droog gehakt eet ik nooit

1 like

Goeie! Dat heb ik nog nooit gebruikt, maar misschien moet ik het toch eens gaan kopen. Het is inderdaad voor in burrito’s.

1 like

Dit klinkt fantastisch! Heb je een goed recept? Anders zoek ik zelf even hoor, heb een hele tijd geleden wel eens vegan worteltaart gemaakt maar weet zo niet meer waar die vandaan kwam.

Ik gebruik die van minimalist baker (one bowl glutenfree, alleen gebruik ik wel gewoon bloem ipv glutenvrij), en met pecannoten erdoorheen!

1 like