Plantaardig/vegan eten #2

Helaas nog niet, nog niet in de winkel kunnen vinden :pensive:

Hij was niet moussachtig toch?

Je hebt bij Subway nu een plantaardige chicken teriyaki broodje! Hij is voor mij goedgekeurd, heel erg lekker!

10 likes

Nee hij is best wel vast/compact! Wel echt de textuur van cheesecake, alleen niet dat kaasachtige smaakje dat echte cheesecake heeft maar dat is ook lastig na te bootsen vegan

1 like

Dat klinkt (juist) goed! :yum:

1 like

Ooh smaken verschillen dan, ik vond hem heel lekker! Mijn vriend (niet vegan) vond hem ook goed, hij houdt niet van kokos maar dat proefde hij er niet in

2 likes

Helaas vind ik alles met citroen echt niet lekker😅

1 like

Ik was ook geen fan van de choco gu. En ze hebben hem bij mijn ah omgeruild met de aardbeien variant :sob: fuckers.

1 like

Dacht ik B&J ijs te gaan halen die nu in de aanbieding is. Hebben ze daar maar 2 smaken waarvan er eentje was uitverkocht en de andere niet mijn smaak.

Hebben jullie nog tips voor lekker ijs dat niet super duur is?

Vanaf morgen is B&J ook in de aanbieding bij plus, voor 3,49! Misschien hebben ze bij jou plus meer smaken dan bij de super waar je vandaag was?

1 like

Goede tip thanks! Ik heb helaas geen Plus in mijn omgeving :unamused:

@anon76889665 ik heb net bij je besteld! Wel via mobiel, via internet deed je site het niet. Wellicht was het eenmalig of lag het aan mijn computer, want eerder deed je site het wel. [ik kreeg 502 Bad Gateway, ik gebruik Google Chrome].

1 like

Yay, leuk te horen!! Heb je Chrome via apple?

Nee ik gebruik Windows, geen Apple.

Ik had een tijd geleden deze witte choc gekocht bij sostrene grene. Die was erg lekker dus nu alle andere smaken ook gehaald. Er is ook nog een versie met cookie, maar die had ik al ingepakt oops. Zijn 2,50 volgens mij.

7 likes

Dat merk wordt volgensmij ook bij ekoplaza verkocht! Is inderdaad hele lekkere chocolade

2 likes

Klopt! Daar is het ook weleens in de aanbieding. (edit; en daar kosten ze 2.05 normaal)

2 likes

Het is geen eten, maar misschien hebben jullie toch een tip: ik zoek een goede dagelijkse (niet vette) crème met spf nu ik een dagje ouder word, maar kan niet helemaal vinden wat ik zoek.

Oh Dit volg ik ook even. Ik was naar de holland&barret met dezelfde vraag als jij en ze hadden maar twee opties. Ik ben toen voor VitaSkin Daily Protect SPF Moisturiser gegaan, maar vind het niet zo fijn. Het is een hele dikke crème en laat een witte waas achter. Ik heb wel goede ervaringen met Raw Elements tinted sunscreen maar die is voor mij in de winter iets te donker. Oh shit die van raw elements is niet vegan, sorry!

Ik ben sowieso witter dan papier, dus ik denk dat die zelfs in de zomer de donker voor mij zou zijn :joy:

1 like

Ben geen expert, maar heb sinds een tijdje deze https://www.bol.com/nl/p/paula-s-choice-skin-balancing-dagcreme-spf-30-60-ml/9200000087413199/ en deze vind ik niet te vet en trekt mooi in! En volgens mij is hij ook vegan.

1 like