Zag een fb bericht met nog meer vegan nieuw spul voor de appie : spekrepen, grillworst aan een stuk. Ga ff verder zoeken
Drop je hier de link naar je webshop als het zo ver is?
Omg vegan grillworst
@anon76889665 ja linkje droppen (al volg ik je volgens mij ook op insta?), ik wil heeel graag dat borrelpakket voor de kerst
Ik had hier laatst de vegan ramen sate gepost van Wil Yeung. In het filmpje laat hij zijn kookboek met vegan ramen recepten zien, met een ei voorop. Ik dacht toen al van ‘hm apart’.
Dus ik ging eens zoeken wat zijn motivatie daarvoor was, en vond dit:
Lijkt mij ook leuk om een keer te proberen!
Het is zo ver! Mods, ik hoop dat ik niet de forum regels overtreedt
http://plantbeest.kitchen/ bestaat nu echt
Ooooo ziet er zo goed uit! Ik ga morgen bestellen
Succes! Ik hoop dat het een groot succes wordt maar ik kan me niet anders voorstellen
Dank je! Ik vind het vet spannend allemaal
't is ook wel echt dankzij het forum dat ik dit ben gaan doen want mn trouwste supportclubje heb ik via EGF leren kennen en de topics hier hebben me echt aangemoedigd om te blijven experimenteren in de keuken
yes!!! Geweldig, ik heb het gelijk naar mijn moeder gestuurd om met kerst of oud-en-nieuw te bestelen Ik hoop echt dat het een succes wordt, wat jij kan in de vegan keuken is echt zo goed
Nu al zin in kerst door jouw pakket !
Wat vinden jullie het lekkerste vegan alternatief voor yoghurt? Ik ben wat merken aan het proberen, maar misschien mis ik nog wat!
Abbot kinneys Griekse yoghurt! Op basis van kokos maar wel een beetje zurig.
Ik vind de ongezoete mild & creamy van Alpro nog steeds het beste in de buurt komen van “echte” yoghurt.
Wat leuk! Gefeliciteerd Een kleine tip, je site is nog niet helemaal mobiel vriendelijk, heb je hem toevallig in Wordpress gemaakt? Want dan kun je dat makkelijk aanpassen! Tegenwoordig komt er natuurlijk veel mobiel verkeer binnen, dus dat is wel goed om even naar te kijken. De borrel box ziet er super mooi en smakelijk uit, ik hoop dat het goed gaat lopen!
Die ongezoete van Alpro. Ik gebruik die overal voor!
@George
Thanks, ik ga er naar kijken! Op mijn mobiel werkte het wel prima namelijk . Zijn er specifieke dingen waar je tegenaanloopt?
Hij doet het wel hoor! Maar hij staat standaard “uitgezoomd” om het zo te noemen. Dus je moet zelf nog inzoomen/het beeld schuiven om de tekst goed in je scherm te krijgen.
Ik heb twee screenshots in de spoiler gezet, ik heb overigens een iPhone, wellicht dat dat ook nog uitmaakt.
Vreemd want hij hoort idd gewoon in te zoomen. Ben benieuwd of dat dan een iphone ding is. Ik ga er even induiken!
Ik heb bij je besteld hoor, ik ben benieuwd
Ah, wat tof!! Btw welke browser gebruik je?