Ik kan ze helemaal niet op de site zien eigenlijk jij wel?
Hmmm nee kan allen die met citroen vinden, raar!
Afwachten dan maar
Ik wil mân vriendinnen rond kerst een klein kerstpakketje opsturen (wat in een envelop past) en daar ook iets zelfgebakken/gemaakt in doen. Ik dacht misschien aan iets van fudge? Heeft iemand daar een lekker recept voor? Of heeft iemand een ander leuk idee?
Ik!!! Tering lekker recept. Staat ergens in dit topic, met gecondenseerde kokosmelk en pure chocola
Edit: nee niet dit topic. Vorige misschien? Ff zoeken
Ik vind de fudge van lisagoesvegan heel lekker! Is ook super makkelijk om te maken. Ik doe er meestal pecannoten door en zeezout eroverheen.
thanks!!
Gevulde speculaas gemaakt!
Recept van wateetjedanwel.nl en kant en klare spijs (alleen beetje appelmoes doorheen gekneed) van dr oetker.
Ik heb deze gisteren gemaakt inc. zelfgemaakte ramen van een ander recept van hem. Was lekker!
Leuk om te horen! Hij staat hier volgende week op het menu!
Haha hier ook volgende week!
Fudge klinkt heel goed, anders pindarotsjes met eventueel extra oreo of pepernoten
Hebben jullie nog leuke tips voor YouTube accounts?
Ik vind Vegan Fittie wel leuk. Ze doet vaak eetchallenges.
Avantgardevegan, Nayna Florence, Hitomi Mochizuki, Teske, Helena Rose, Rachel Ama en Pickuplimes kijk ik allemaal regelmatig naar!
Iemand een lekker recept voor spaghetti pompoen? Weet niet zo goed wat ik ermee moet!
Haar ken ik ja! Leuk om ook Nederlandse YouTubers te volgen inderdaad
Sommigen ken ik nog niet, thanks! Ik heb me geabonneerd en ga eens kijken wat ik ervan vind
Donderdag is de laatste keer dat ik veel mijn studiegenoten zie en ik wil graag een cake (of eigenlijk meerdere, want veel mensen) bakken om mee te nemen. Hebben jullie nog makkelijke succesrecepten waar je niet zo veel (aparte) ingrediënten voor nodig hebt?
Via dit forum heb ik al de lemon poppyseed cake gevonden en die wil ik graag proberen en mijn huisgenoot heeft een heel lekker vegan carrotcake recept (al heb ik stiekem geen zin in het schillen haha). Banana bread had een studiegenootje gisteren al naar onze groepsmeeting meegenomen, dus dat wil ik ook niet.
Ik heb trouwens geen springvorm, dus het moet iets zijn dat in een cakeblik past.
jaaaa
Ik heb laatst deze gemaakt voor wat mensen en die scoorde heel goed!
Kan van haar site trouwens ook de oatmeal cookies, vanillecake, scones en pastéis de nata aanraden, mocht je een keer iets anders willen maken dan cake!