Ik weet niet waar je woont, maar ik weet wel een paar plekken waar je die in Utrecht kan kopen?
Eventueel kan je deze ook proberen (zijn wel anders dan de verse croissants, maar lijken meer dan die rollen)
Ik weet niet waar je woont, maar ik weet wel een paar plekken waar je die in Utrecht kan kopen?
Eventueel kan je deze ook proberen (zijn wel anders dan de verse croissants, maar lijken meer dan die rollen)
O wow, ik wist niet eens dat deze Vegan waren!
Ik woon in de omgeving van Amsterdam
Heeft Willem Pie niet ook croissants? Anders de Vegan Bakery? Die zitten in Zaandijk, maar bezorgen ook.
Vind het verder zo grappig en chill dat die ah basic croissants vegan zijn. Echt zo nice op de zondagochtend
Ohh ik heb deze een keer per ongeluk gegeten toen hij nog vegetarisch was! Beste salami die ik ooit gehad heb.
Ik heb deze week twee vegan spreads van AH huismerk meegenomen;
Deze heb ik al geprobeerd en vond ik heel lekker op brood! Licht pittig, lekker romig. Wateetjedanwel vergeleek het een beetje met smeerkaas (met jalepeno smaak) en ik begrijp de vergelijking wel. Ga ik zeker vaker kopen!
Er is nog een derde, een naturel versie van de cashewspread, maar die had mijn appie helaas niet. Vind het wel echt een goede ontwikkeling dat er ook steeds meer vegan vervangers komen van het huismerk, maakt het toch weer laagdrempeliger. Moet wel zeggen dat dit niet per se heel goedkoop is (cashewspread was 2.59 en de haverspread 1.99), maar het is een begin.
Bedenk me net trouwens ook dat ik denk dat je het allebei nog wel vrij makkelijk zelf maakt, maar voor de luie mensen onder ons (ik) is dit wel handig!
Dit ziet er inderdaad zo lekker uit en ook super makkelijk, love it. Denk dat ik dit snel ga maken, thanks!
Ik koop altijd 10 pakken van deze bij de rewe en ook de mortadella
Deze is HEEL lekker daar. Lekker op wit Duits brood yumyum
Woooooow
Als je dit aan iemand laat zien zou die echt noooit kunnen raden dat het vegan is haha
wanneer zijn ze te koop
In welk schap zijn deze te vinden?
Oh post hoe het recept wordt?
In de AH hier liggen ze bij de smeerkaas e.d., samen met de andere plantaardige kaas van AH.
De spreads van Oatly liggen dan weer een stuk verderop bij de plantaardige room en yogurt in het zuivelschap.
Gevonden! bij ons was het schap ook al klaargemaakt voor de plantaardige kaas van ah, maar was helaas dus nog leeg. Hier ben ik ook erg benieuwd naar!
Was dit in een AH XL? Ik heb ze nog nergens kunnen vinden🙈 iemand anders wel?
Nee, bij een redelijk kleine appie!
Dan heb ik hoop oosten van het land zal nog wel even achterlopen
Je kan het ook op de website zien! Als je iets in je mandje doet, jouw vestiging selecteerd en op “looproute sorteren” klinkt, zie je of ze het in die vestiging hebben. Als er “niet gesorteerd” staat hebben ze het niet.