Ik kom deze net toevallig tegen, misschien vindt iemand hier dit wel leuk?
Ik ben het vergeten van vorig jaar en om duizend keer een miskoop doen te voorkomen: welke vegan rookworst was nou wel lekker en niet zo vies zuur?
Waar koop ik dit ?!
Hebbenhebbenhebben😍
Zo lief ook dat je dat van mij weet
Sorry was te gulzig, ik lees nu pas AH. Ik weet waar ik maandag heenga
Helaas niet te vinden
Ik vind beide versies van AH lekker (dus die bij de vleesrookworsten buiten de koeling en die in de koeling bij de vegaproducten).
@Meka ja jeetjepietje die dingen zijn zoet!!!
Oh dat ziet er best lekker uit! Misschien maak ik die nog wel eens, heb eigenlijk nog nooit iets gemaakt met jackfruit. En rendang op zich heb ik ook nog nooit gegeten.
Ben uiteindelijk voor een soort imam bayildi gegaan, met falafel, couscoussalade, humus en platbrood. Viel goed in de smaak gelukkig, kreeg echt superveel complimenten over het eten. En hij had zelf ook vanalles meegenomen, hapjes en een superlekkere wijn en limoncello. Heel geslaagde data haha
Dit is mijn favoriet!
Wel uit Duitsland helaas maar deze salami is zo goed. Goede smaak, goede textuur, zelfs een beetje vettig zoals dode salami. Niet zo dun of van die vega boterham worst textuur (super melig). Wil evht naar Duitsland verhuizen zo
Huh haha wat bedoel je
Salami van vlees/dood dier
Vind het zo jammer dat alleen Duitsland goede salami heeft. Ik woon niet echt dicht bij de grens dus kan niet zomaar heen en weer
Hoop dat Aldi of Lidl nog een keer iets over gaat nemen
Wat zijn de ingredienten?
Hmm, ik heb al die spullen in huis…
Het lijkt me echt leuk om een keer jouw keukenvoorraad te hebben (en er ook echt wat mee te doen haha). Van dat lijstje heb ik namelijk alleen maar drinkwater in huis
Tip:
Ik kwam deze tegen, lijkt me lekker en makkelijk en ik hou van de kordate instructies van die man. “Bowl.”
Cooking with confidence!
Ik werd wakker en ik heb echt super erge cravings naar supermarkt croissantjes. Ik vind die zoooo anders dan die zelfgemaakte rol croissants.
Iemand enig idee waar ik dat soort vegan kan kopen of heeft er iemand een goed recept?