Ja top dit ga ik van de week zo proberen
Olijfolie? Zonnebloemolie
Althans die verbranden toch zowat nooit? Zonnebloemolie kun je zelfs in frituren
Ja dat heb ik gedaan maar het verbrandde echt meteen, kon die hele tosti weggooien en dat vind ik zonde want vegan kaas is best duur
Hebben jullie nog een lekker gerecht met zoete aardappel? Ik heb er een paar gekregen in m’n too good too go pakket maar heb heel weinig inspiratie. Mijn blender is kapot trouwens, dus iets zonder waar je dat voor nodig hebt.
Ik gebruik ook van die flora boter
Ik eet het vaak met een mexicaanse bowl. Zwarte bonen met mais mix, pico de gallo, geroosterde zoete aardappel en limoenrijst.
Je kan er ook stamppot van maken
Deze toevallig vandaag gemaakt, erg lekker!!
Zoete aardappelsoep is heel lekker!
En zoete aardappelpuree met verse spinazie en een aangefruit uitje erdoorheen.
En het is ook heel lekker in een curry
En je kan ze goed poffen (ongeveer 7 minuten in de magnetron), ook heel lekker.
edit: heel lekker, heel lekker, heel lekker Ik vind zoete aardappel dus HEEL LEKKER, als dat nog niet duidelijk was
Ik vind het ook altijd lekker als ontbijt. Poffen in de magnetron voor 8-10 min en dan met een banaan in plakjes, wat pindakaas, kaneel, maple syrup en pecannootjes
In dahl met rode linzen en spinazie en naan
Ik vond 'm evht heel lekker qua smaak maar er zat geen structuur in, de pasta mist wel echt. Ik heb m’n mond ook extreem verbrand :((
Maar ik zou 'm direct opnieuw kopen eigenlijk. Het smaakte ook wel alsof er kaas in zat, maar dat was niet zo. Ik heb trouwens wel de lelijkste die er was meegenomen, volgens mij zijn niet alle vegan lasagne zo’n mess
Ik vind het echt zo’n onzin dat daar geen lasagnebladen in zitten
Maar hij smaakte niet (licht) zurig? ben daar altijd bang voor met paprika en tomaat
Ik hoor dit wel vaker maar misschien zijn mijn zuur smaak papillen habituated, ik proef nooit zuurheid in tomatensaus. Ik vond 't wel lekker romig, beetje zoet, veel tomaat, veel groenten. Ik was wel verdrietig toen het op was zeg maar
Ik vind bijvoorbeeld cherrytomaatje echt niet te doen, maar ketchup (Ik weet het weinig echte tomaat) wel weg lekker. De lasagnette Napoletana van Knorr vind ik ook heel lekker. Is de smaak van die sausmix vergelijkbaar? Al kan ik me voorstellen dat jendiennooit hebt geproefd
Oh jeetje ik eet nooit saus mix haha. Ik vond het gewoon lekker, smaakt naar pasta saus uit een pot van wat ik me daar nog van herinner haha. Soms koop ik wel eens een pakje passata met basilicum ofzo, daar smaakt het wel naar
Haha die ken ik dan weer niet, misschien maar gewoon proberen wel prijzig, dat wel
Een van mijn favoriete recepten! Alleen de saus maken is misschien moeilijk zonder blender of keukenmachine, maar je kan altijd kant en klare chimmichuri of pesto of een vergelijkbaar sausje kopen.