Plantaardig/vegan eten #2

Leuk! Ik houd me aanbevolen voor lekkere vegan producten! Denk ook dat er echt vraag naar is! & ik wil je graag volgen op insta en als de worst goed gekeurd is koop ik hem graag!

https://www.forumfeminarum.nl/t/instagram/632/412?u=sjurrr

De link doet t helaas niet en kan geen pb sturen omdat je profiel verborgen is. Klopt dat?

Ik heb geen normale insta meer dus ik volg je met mijn insta en snapchat lens account (waar overigens nog bijna niks op staat haha)

1 like

Oeh, ik zou je ook graag willen volgen! Maar is de link die je deelde een members-only topic? Want daar kan ik nog niet in haha

Misschien is dit recept hier al een keer gedeeld, maar beter te vaak da niet want dit is echt zo’n fantastische cheesecake!!
Heerlijk romig, maar niet te overweldigend wat ik bij normale cheesecake wel eens heb. Het enige wat ik anders zou doen is de hoeveelheid dadels in de bodem, dat mag best wat meer zijn.
6 likes

Ik zag deze op Reddit haha echt zo schattig

11 likes

Ja die heb ik ook al 2x gemaakt, zo lekker!

Hebben jullie deze aflevering weleens gezien? Vond het heel intrigerend allemaal

Toch heel moeilijk in te beelden dat je veganist bent en wel jaagt… ik snapte ook niet zo goed waarom ze door bleef jagen terwijl haar vriezer al supervol zat en ze er niet veel van eten. En de fruitarier vond ik heel boeiend omdat ze planten ook als levende wezens ziet, had nooit zo stilgestaan bij het verschil tussen vruchten en planten. Dat voedselbos was wel echt cool, en zo’n kleurrijk bord ook :heart_eyes:

2 likes

Ik kocht deze laatst bij de DM (helaas) en het is echt een aanrader. Super goede textuur, chorizo achtig smaak (wel beetje veel paprika), beetje pittig

1 like

Hoe maak je een goede vegan pantosti? Met welk bakboter? Alpro wordt bruin bij mij en met olie verbrandt de tosti alleen maar

Oh ik gebruik geen bakboter. De slices van violife vind ik lekker erop!

Geen bakboter? Ik heb goedkope pannen, dan vliegt het bij mij meteen in de fik

Ik gebruik eigenlijk altijd Becel om iets in ‘boter’ te bakken

Doe je de bakboter in de pan zelf? Ik maak zelden een pantosti, maar smeer dan gewoon wat plantaardige boter voor op brood op de buitenkant van de tosti zelf. Pan niet te heet maken, tosti rustig laten opwarmen.

1 like

Misschien niet helemaal PANtosti, maar ik doe ze in de airfryer/oven kan met of zonder boter of olie brandt iig niet aan :see_no_evil: wel even een spatel oid opleggen im de airfryer anders gaan ze de lucht in

Ik maak het ook nooit, heb ook geen idee hoe het moet, maar dit is wel een goeie tip!

Ik gebruik flora boter hiervoor (ook in bakrecepten enzo)

4 likes

Oh ja ik heb wel nieuwe pannen omdat ik van gas naar inductie ging, én met een goeie antiaanbaklaag. Maar boter aan de buitenkant smeren werkt ook denk ik. Flora is prima.