Heb net een no chicken burger gegeten. Lekker! Smaakt exact hetzelfde als kip?
Wel vet onhandig dat ze ook de onhandige vorm van een kipburger hebben nagemaakt.
Wel vet onhandig dat ze ook de onhandige vorm van een kipburger hebben nagemaakt.
Ahhh de max, jaloers!!
Ahhhhh Max ik wil oooooook
Oh leuk!
Dit zijn wel echt dingen die ik soms mis, en waarvan ik het in de winkel lastig kan vinden. Hoop dat het lekker is.
Same! Het mengsel zelf smaakt iig heel lekker dus ik heb goede hoop!
Ik hoop later echt een vegan zoals jij te worden, staat echt op nummer 2 op mijn levensambitie lijst (na professor psychopharmacologie hahaha)
Ohhh allebei dingen die ik nog heel erg mis! Ben heel benieuwd hoe het smaakt
Als het smaakt zou ik heel graag een recept van de droge worst willen
OMG dit ziet er zo goed uit!!! Knap dat je dat kan!! ‘Harde worst’ ja dat is echt wat ik mis
Thanks voor de tip en heb dat boek al! Ja mijn cravings vallen niet helemaal onder t beleid
Hey thanks, deze koop ik al bij de toko. En gebruik t ook. Maar de deeg wordt toch heel anders bij kfc. Lijkt er wel een beetje op maar nog geen volwaardige vervanging. T kip gedeelte lukt heel goed die koop ik bij een vegan supermarkt en daardoor kan ik nu vegan tandoori kip maken. Maar de kfc lukt nog geen goede vervanging.
Edit: zie net dat ik 2x op dezelfde persoon reageer.
De truc is dubbeldippen in het beslag en 2 keer frituren. Ik doe zelf meestal eerst op 160 graden tot het lichtbruin is en dan nog 2 minuten op 180
Top!! Ik ga t proberen! Mijn droom is eigenlijk dat er echt goede gezonder vervangingen komen bijna niet v echt te onderscheiden en dat je die zo kan kopen in de supermarkt. Heb t idee dat als je overstap in ieder geval das mijn ervaring dat als je lekker wilt blijven eten je je echt t beste kan gaan verdiepen in goed leren koken. Thank you! Die worst die je aan t maken bent ziet er trouwens goed uit! Ben benieuwd of die lekker is. En een goede smaak en mondgevoel geeft!
Ik ben benieuwd of je al geproefd hebt en hoe het smaakt!
De smaak is echt perfect! Maar de ingredienten waren nog iets te vochtig toen ik ze in de kunstdarm stopte dus het is niet helemaal de bite die het moet hebben.
Nog even door experimenteren Ik ga het recept overigens niet delen voorlopig want wil de worsten zelf gaan verkopen.
Denk dat je best een goede business hebt als het een beetje lukt, vegan metworst heb ik echt nog nooooit gespot en salami hier is niet lekker.
Vooral delen als je klaar bent voor verkoop want ik wil ze sowieso proberen
Ik heb je al gevolgd op Insta, hoopte al dat je die worsten zou gaan verkopen! Ga je denk je rond kerst ook weer vegan kaasplankjes verkopen? Ik heb vorig jaar niks bij je gekocht en heb er tot de dag van vandaag nog spijt van :")
Dat is wel het plan! Borrelpakketten . Heb na 2 burnouts en constante stress eindelijk besloten om een carriereswitch te maken en vegan food is toch wel mijn next best passion