Ik lees hier ook stiekem mee, maar heel veel succes lieve Ovenschaal! Je kunt het!!
Heel veel succes @Ovenschaal, je kunt dit! Hoop dat je een fantastische dag hebt! En dat spa hotel klinkt ook geweldig, ga ik onthouden voor m’n eigen verdediging.
(Ik vind het lastig om iets over m’n eigen phd te posten maar lees hier wel mee)
Vooral posten over je eigen phd hoe gaat het daarmee?
Jaaa heb echt zin in de phd honeymoon. Ik krijg het van m’n vriend en mensen die willen bijdragen. En mijn collega’s geven een luxe Spa behandeling incl massage enzo voor tijdens het verblijf. Kon echt niks materialistisch bedenken wat ik zou willen, en zo is het echt een leuk cadeau bij elkaar!
zet hem op in je mooie pak in de vulvazaal
Gooooo! Duimen voor @Ovenschaal! Straks mogen we Dr. Ovenschaal zeggen, klinkt nog serieus goed ook. 🥸
Eigenlijk best grappig dat we hier zo met elkaar meeleven, ik dacht vanmiddag op de fiets serieus ‘ohhh Ovenschaal heeft nu/straks haar verdediging’, ik ken jullie helemaal nIet, maar oh well, voelt toch wel een beetje zo. ^^
Super lief van jullie, heb het (uiteraard) gehaald!
Was mega nerveus, een opponent was ook vertraagd met de trein. Dacht dat presentatie heel slecht ging maar iedereen zei dat het goed ging. Discussie was lang maar leuk!!
AAAHHH IK BEN ER VANAF
Yes!!! Gefeliciteerd!!
Jaaaaaaaa SUPERGOED GEDAAN!!! Het zit erop!! Het klaar!!! VOOR ALTIJD!!
Wat goed, gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd dr. Ovenschaal!
Yesss!!! Gefeliciteerd Dr. Ovenschaal
Jaaaaa Dr. Ovenschaal!! Wat een prestatie! Gefeliciteerd!
Yeahhhhh! You did it!!! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Gefeliciteerd!!
Applaus!!! Gefeliciteerd dr. Ovenschaal!
Super bedankt allemaal
Ben nu met mega rugpijn net weer thuis van m’n feestje haha, was leuk. Morgen part 2 want kerstfeest van werk.
Feest ze Dr. Ovenschaal! En alvast veel ontspanning gewenst in de spa.
Hier is ineens last minute door de commissie van bovenaf nog een jurylid aan mijn jury toegevoegd (ik had er al zes, nu zeven), en we - inclusief mijn promotor - snappen eigenlijk niet echt waarom, want het is een persoon uit een heel andere discipline dan waar mijn PS over gaat. Maar ik laat me maar verrassen zullen we maar zeggen, heb hier toch nul invloed op.
Oh wat gek dat er nog iemand is toegevoegd. Nja, als het niet je vakgebied is zal je er ook geen last van hebben.
Ik heb net de commissie moeten mailen dat ze allemaal 2nd degree contacts zijn van een omikron variant besmetting top dit
Ze zullen je promotie nooit meer vergeten! Maar wel sneu.