PhD topic

Gefeliciteerd!!

1 like

Proficiat!! Ik was al het hele weekend dit topic in de gaten aan het houden voor dit nieuws haha.

2 likes

Wat goed!!! :partying_face::partying_face:

1 like

HOLY SHIT WAT VET

1 like

Gefeliciteerd!!!

1 like

Ik kan het gewoon niet geloven!! Jezus!

Imposter syndrome komt even heel sterk om de hoek kijken haha Ookal weet ik dat ik gewoon een sterke aanvraag heb geschreven en dat mijn CV indrukwekkend is voor iemand die net klaar is met zā€™n phd

Maar ruim 2 ton?? 1 vd young talented cancer researchers van het jaar?? Ik heb gewoon senior postdocs en junior PIā€™s verslagen

Ik kan het niet geloven

Tijd voor mijn victory nummer

This one is for the haters

26 likes

Mijn ouders moesten huilen haha en mijn vriend ook, en mijn baas moest de auto aan de kant van de weg zetten toen ik hem belde omdat hij zo moest juichen

22 likes

Gefeliciteerd! Krijg je die twee ton gewoon lekker gestort of hoe werkt zoiets?

1 like

FUCKING VET GEFELICITEEEEEEERD! Heel goed gedaan!!!

1 like

Gefeliciteerd @Ovenschaal !!! Echt ontzettend knap gedaan! Zou wel een masterclass grant proposals schrijven bij je willen volgen hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik wil ook meedoen met deze masterclass!! hahaha

3 likes

Haha nee, wordt op een rekening van mijn werk gestort en van daaruit wordt dan mijn salaris en ander onderzoekskosten betaald.

@Loxodonta en @Chuckie qua opzet en toon (zelfverzekerd/bijna dwingend) heb ik het afgekeken van een Veni aanvraag van een van mā€™n eerste supervisors :sweat_smile: maar dan natuurlijk ander onderwerp en geperfectioneerd en meer overzichtelijk. Mā€™n baas heeft alleen 1x doorgelezen en niks veranderd dus dacht al wel dat ie goed was. Dus het is niet dat ik het zelf ineens magisch heel goed kan ofzo, ik had afkijk hulp.

En natuurlijk ook geluk en hard gewerkt!

Canā€™t believe it gewoon, niet normaaaaaal en nu moet ik proberen om over te gaan naar de orde van de dag en 4 muizen opofferen

10 likes

Wat een goede tips, bedankt! Ik heb ze ook even gecopy-paste in een bestandje en ga ze zeker naleven. :slight_smile: Heel fijn dat jullie zo meedenken!

En @Ovenschaal WOW wat goed zeg, gefeliciteerd!!!

(Oei oeps ik tagde eerst @Broodrooster, ik haal jullie nicks soms door elkaar aangezien jullie beide in keukenkastjes te vinden zijn ^^).

4 likes

Yesssss @Ovenschaal gefeliciteerd! Geniet van deze overwinning!

1 like

Wat goed!!! Gefeliciteerd!

2 likes

Wauw heel knap!! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Yessss wat goed! Gefeliciteerd!!!

2 likes

Ah thanks iedereen :grinning: merk dat nu het gezakt is ik het gelijk weer wil bagatelliseren ā€˜ah joh valt allemaal mee, is geluk hoor, had er zelf echt geen invloed opā€™ maar nee, ik ben niet voor niks de jongste en meest junior ooit waar ze deze beurs aan hebben toegekend. Ik mag met reden even op mijn high horse zitten!

Kom er morgen wel weer vanaf. Al dan niet geholpen door stomme collegaā€™s want tja dat is academie hĆØ. Let me be proud for a second voordat ik me moet verontschuldigen voor het krijgen van deze beurs

13 likes

Ik vind dit echt supertof voor je, helemaal verdiend voor onze forum-Diederik! :partying_face:

2 likes

Super verdiend hoor en laat de anderen maar lekker jaloers zijn. Hoort er beetje bij ik dat wereldje.

1 like