Dankjulliewel iedereen voor de reacties! Aan de ene kant goed om te weten dat dit wel is wat te verwachten valt, aan de andere kant heb ik nu wel nog meer vragen of ik wel geschikt ben voor academisch onderzoek haha. Ik doe maar gewoon alsof van wel, het zal vast makkelijker zijn als het mijn eigen onderzoek is.
@Meka haha helaas verwacht ik dat dezelfde man mijn begeleider zal zijn als ik hier een phd doe, maar van mijn phd student hoor ik juist dat hij een hele fijne begeleider is. Hopelijk niet naief van me, maar ik nam eigenlijk aan dat het verschil zit in master student stagiaire vs phd student en dat deze man het al te druk had om een stagaire te begeleiden en dat eigenlijk niet op zich had moeten nemen.
@Victoria ik vind jouw reacties altijd fijn haha, hard/realistisch op een goede manier. Het is ook wel heel makkelijk van me om steeds in mijn stress te gaan zitten. Ik ga maar weer herinneringsmails sturen op strategische tijdstippen
@Broodrooster Voor zover ik weet hebben we geen statisticus voor onze specifieke afdeling, wel voor de afdeling boven ons. Ik heb contacten gevraagd maar wederom heeft niemand op die emails gereageerd :â)
Klopt dat de professor mijn officiele begeleider/supervisor is, en dat ik die phd student maar praktisch begeleider heb gemaakt (door hem steeds vragen te stellen). Ik doe overigens wel echt mijn best afspraken te maken met phd student en professor, maar het lukt gewoon vrijwel nooit. Toevallig gisteren wel een meeting kunnen hebben met mijn phdâer, maar die meeting stond eerst voor vorige week vrijdag (heeft hij nooit op gereageerd), toen voor woensdag (ook geen reactie), pas bij de derde keer mailen op dinsdag toen ik zelf niet meer op woensdag kon, kreeg ik reactie dat donderdag wel even kon.
De continue frustratie dat niemand op me reageert zorgt er ook wel voor dat ik steeds minder gemotiveerd raak om nog om hulp/feedback te vragen, dus het is ook wel deels mijn schuld dat ik ook minder assertief kan zijn.