Ik ben vandaag helemaal in een existentiële crisis terecht gekomen. Wat de fuck wil ik hierna doen? Ben bijna klaar met PhD en zal dan nog even als postdoc aan blijven. Als het aan mijn prof ligt wordt ik zijn rechterhand. Leuk, maar we willen over een aantal jaar terug naar NL en dan… ik zie mezelf niet zwoegen als postdoc in een high impact lab. Dus ik denk dat ik dan naar de biotech ga?
Heb overigens wel mijn droombaan gevonden maar die kans is mega klein dat er dan een vacature komt. Ik wil klinisch embryoloog (i.o.) worden. Helemaal mijn ding, toch nog celwerk, vier jarige opleiding dus ik blijf leren (daar hou ik echt van) en vaste aanstelling binnen ziekenhuis met schappelijke uren. Maar er zijn maar mondjesmaat vacatures want mega specifiek. Wel echt iets voor mij.
Klinisch immunoloog kan ik niet worden helaas, want doe mijn PhD niet als geregistreerd immunoloog (want buitenland).
Zit nu echt verloren voor me uit te staren
(Edit @Victoria sorry was geen reactie op jou haha ookal ken ik veel collega’s met kindjes, heb er zelf ook 1)