Oh heerlijk dat je nu al even niet ongesteld bent! Zo fijn is dat hè.
Ja, ik ben 6 dagen ongesteld geweest deze ‘cyclus’ en nu ben ik dus aan het wachten. Het was provera - 9 dagen heftig ongesteld - netjes gestopt - daarna cyclusdag 31 lichte menstruatie van 6 dagen - en nu zit ik op dag 28 met beetje roze afscheiding.
Het is idd typisch PCOS die resultaten denk ik. Ik had nog de hoop dat het wel zou lukken met ovulatietesten want bij IUI in het ziekenhuis hadden ze ook ovulatietest gedaan (of het ei al gesprongen was/rijp was) en die was mega positief, maar toen was ik natuurlijk helemaal ondersteund met hormonen.
Temperatuur meten vind ik wat teveel gedoe, ik word helemaal niet elke dag op dezelfde tijd wakker en ben mega vergeetachtig wat dit betreft
Maargoed we zullen zien of er toch wat is gebeurd of niet! Ben heel benieuwd. Eigenlijk maakt het me niet heel veel uit meer want ben allang blij dat ik nu niet meer 90% van de tijd aan het bloeden ben. Mijn haar blijft wel uitvallen dus twijfel om sowieso aan de pil te gaan… zo naar vind ik dat altijd als je haar zo dun wordt (heb al fijn/dun haar van mezelf dus ik merk het snel).