Haha, ik weet nog dat er wel een uitwendig echo apparaat was dat allemaal influencers hadden om naar hun baby te kijken thuis. Zou wel echt makkelijk zijn als je dat zelf gewoon thuis kan doen voor PCOS. Maar denk dat het ook echt moeilijk is? Ik had met 3 echo’s binnen 4 dagen dat 1 arts wel PCO zag op 1 eierstok, 1 zag op 2, 1 twijfelde.
Ik heb zelf afgelopen twee ovulaties wel pas last gehad van pijnlijke tepels na ovulatie, maar nu helemaal niet. En qua afscheiding; ik heb dat ook op niet vruchtbare dagen en vermoed dat dat juist weer door PCOS komt. Vruchtbaar slijm zou dan echt doorzichtig en heel rekbaar moeten zijn, ik heb dat zelf op meerdere dagen in m’n cyclus. Maar dat zou je ober langere tijd moeten zien. TMI heb het as we speak ook en voelt soms echt alsof ik in mijn broek plas [/spoiler] Zou t ook niet raar vinden dat je bij geen kinderwens (toch?) aan de pil gaat tegen haaruitval maar misschien kan je huisarts of gynaecoloog nog meedenken wat helpt! Anders iets van haar- en huidpillen/vitamines? Hoor ik goede verhalen over maar geen idee of dat ook werkt bij een hormoonstoornis.
En yay voor je cyclus! Zo fijn!