Neeeee Dat was niet de bedoeling. Misschien valt het mee en blijft het bij 1 keer een beetje! Hoop t voor je… Dit clubje moet eens ophouden met bestaan haha.
Ja janken hè? Ik had echt goede hoop. Het moet toch een keer leeg zijn daarbinnen
Tot nu toe alleen wel bij afvegen dus wie weet zet het niet door… mag het verdomme hopen maarja.
4 dagen bloedvrij geweest, VIER wat een kut clubje haha
Van de afgelopen 92 dagen ben ik 54 dagen ongesteld geweest
Ohhh nee, ik had zo gehoopt dat het even weg bleef bij je!
Je staat ook nog op 1 in de clubranking, wat een drama zeg. Ik op iets meer dan 120 dagen ongeveer de helft. Ga je nu weer beginnen met de pil?
Ik heb er opzich wel een regelmaat in. 5 dagen menstruatie, dan spotting tot tussen cyclusdag 15-20 menstruatie weer doorzet voor 5 dagen. Heb dan toch liever de regelmaat van 3 maanden niets.
Hoefden nu in ieder geval niet moeilijk te doen met seks in een mini tent Deze 5 dagen was exact onze hele vakantie tot nu toe
Oh wel een soort van regelmaat ja! Niet de regelmaat die je wil maar toch
Het bloeden heeft hier niet doorgezet. Het was wel exact op cyclusdag 14. Als het een ovulatie was dan val ik van m’n stoel.
Dit is net een nieuw hoofdstuk van een soap haha. Dat zou echt wel heel mooi zijn! Van harte ge-ovuleerd?
We zullen het over zo’n 12 dagen weten als ik dan ongesteld wordt (met IUI werd ik meestal netjes na de eisprong 14 dagen ongesteld). Zou wat zijn. Ik denk het niet.
Pfoe, ik ben sinds ik met de pil gestopt ben (jaar geleden) nog nooit zo erg ongesteld geweest als afgelopen week. Doe mij voortaan maar weer elke dag lichte spotting met lichte menstruaties, of als t echt moet maandenlang niks. Misschien is het ook de tweede vaccinatie geweest, want hoorde meer in mijn omgeving dat vrouwen langer en zwaarder ongesteld waren. Het lijkt nu af te nemen en dat zou fijn zijn want kon geen seconde zonder tampon. Was al bang dat ik de hele vloer bij de gynaecoloog zou onderbloeden volgende week.
Hoop ook dat mijn lichaam nu iets normaler gaat doen. Die eisprong regelt het ziekenhuis desnoods maar voor me, maar vorige keer dat ik stopte met de pil duurde het ook een jaar voor ik daarna netjes elke 30 dagen menstrueerde
Ahh shit zeg! Het zit je niet mee. Zoveel bloed verliezen is zo vervelend en vermoeiend. Hoop heel erg dat het snel minder is, hoe lang is de heftige menstruatie nu al?
Hier op dag 21 van de ‘cyclus ‘ (= sinds de provera geinduceerde menstruatie begon), nog steeds geen bloed. Al bijna 2 weken bloedvrij, een record.
Dit is dag 11, sinds de eerste dag van mijn vakantie De eerste 3 dagen viel het (achteraf gezien) mee dus eigenlijk 8 dagen maar ik heb in heel mijn menstruatie carrière nog nooit gehad dat ik max 3 uur met 1 tampon kon doen en ook constant doorlekte. Sinds vandaag is het weer 4-5 uur en dan meer omdat ik dat hygiënisch vind dan dat het echt nodig is. Hoop alleen niet dat er dan dinsdag bij de gyn helemaal niks aan de hand is en hij niks ziet, en het woensdag weer begint.
En wat super fijn voor je!! Hopelijk nog ruim een week niks!!
Ahh shit! Dat is wel veel ja. Ik had het ook nooit eerder meegemaakt dat ik echt druppelend doorlekte na 2/3u (en m’n maandverband het ook amper hield). Echt naar. Dag 11 is meeeega kut. Gewoon alles noteren! In principe als baarmoederslijmvlies heel dun is kan je niet ineens mega heftig gaan bloeden uit het niks dus denk dat de gyn het wel goed kan gaan inschatten.
Ik hoop ook nog een week idd, zou echt heel erg gek zijn als het ineens 28 dagen is (en met eisprong). Beetje valse hoop weer dit eigenlijk want tot nu toe is het nooit uitgekomen, maar toch.
Waarvoor is de afspraak nog meer? Niet alleen voor echo denk ik?
Je zou kunnen zeggen ‘voordat we de echo doen heb ik nog wat vragen’ en dus dan al je vragen/opmerkingen stellen. Dan kan hij daarna de echo doen.
Hij zou wel kunnen zien of je baarmoederslijmvlies heel dun is (geen menstruatie te verwachten binnenkort), of al dikker is, of heel dik (dan wel). En even je eierstokken bekijken of er een eisprong is (who knows).
Eh ja sorry voor mijn hele dagboekpost gisteren hoor haha, soms loopt de stress wat op. Het is alleen voor de echo, assistente had aan de telefoon gezegd dat ik dan wel meteen naar de bloeduitslagen kon vragen. Maar ik ga inderdaad ook gewoon aangeven dat ik nog andere vragen heb! Desnoods plannen we daar dan maar iets nieuws voor in.
Menstruatie is trouwens gestopt. Kan het gewoon niet geloven. Wel heel erg fijn met die echo.
Met dank aan jou, kan ik nu met provera beginnen! Hij zag niks geks op de echo en wilde het eigenlijk eerst in het team overleggen en dan evt eind september met clomid beginnen. Heb toen aangegeven dat ik van iemand had gehoord dat zij provera kreeg en toen was dat prima. Had wel t idee dat hij ook niet zo goed weet wat er dan is, maargoed. Ik kijk uit naar niet meer ongesteld zijn (inmiddels weeeeeer namelijk). Hoe lang duurt het voor dit werkt?!
Ahhh wat rot dat je alweer bloedt zeg! Kon hij zien of het baarmoederslijmvlies dik of dun was? Of heeft hij dat niet gezegd.
Duurde dag of 2 bij mij maar was ook met bloedstollende pillen die ook heel goed hielpen. Na het stoppen met de kuur word je weer ongesteld (dag of 2/3 daarna).
Ik zit nu op dag 27 van mijn ‘cyclus’ sinds provera (sinds 1e dag menstruatie na stoppen met provera). Bij mij heeft het wel alles ‘leeggehaald’ voor even denk ik. Nouja het kan sowieso geen kwaad, vooral als je geen eisprong hebt.
Wedden, nu ben ik vast gelijk weer ineens terug naar 2x per jaar ongesteld ofzo. No in between
Baarmoederslijmvlies was normaal (niet dik in ieder geval, had ik naar gevraagd), en ook geen afwijkingen op de waterecho. Hij zou het nog bespreken dus ben benieuwd of daar nog iets uitkomt. Gekke is ook dat mijn cyclus sinds ca 3.5 maand totaal verandert is ten opzichte van de 9 pilloze maanden daarvoor dus ik hoop gewoon dat mijn lichaam na de provera kuur weer weer wat ie moet doen.
Ah spannend! Of het is binnen een paar dagen zover, of het gaat weer heel lang duren dus. Ga je wel alsnog aan de anticonceptie als er nu niks gebeurd? Of moet je dan eens in de zoveel tijd provera nemen om een bloeding op te wekken?
Heel gek idd dat het zo ineens is veranderd. Hopelijk is het een beetje een reset!
Als er nu niks gebeurt dan ga ik denk ik niet aan de pil, dan moet ik idd paar keer per jaar provera. Dat zie ik wel zitten opzich. Merk wel dat ik wederom een soort valse hoop krijg dat ik de komende dagen ongesteld wordt, maar nog nooit heeft m’n cyclus zich gedragen dus kan er eigenlijk niet vanuit gaan.
Toch nog een vraagje hoor, waarom had jij ook bloedstollende pillen erbij? Daar had de gyn niks over gezegd. Nou gaf hij natuurlijk sowieso al provera niet als optie tot ik het zelf suggereerde dus hoop niet dat er nu iets mis gaat
Omdat ik al 3 weken bloedde waarvan een week of 2 elke 2 uur door een super tampon lekte dus erg veel bloed verloor
Ik heb heel vaak provera gehad in m’n leven en heb nooit die bloedstollende pillen er bij gekregen hoor! Was een eenmalig ding
Ah okee, goed om te weten! Dat had ik gelukkig niet dus dat verklaart het dan (normale tampon per 3 uur dus dat is wel normaal). De provera valt niet helemaal lekker (overgeven, hoofdpijn, vermoeidheid) dus dit worden een leuke 10 dagen maar als het maar doet wat het moet doen.