Onverklaarbare gebeurtenissen

Het is niet echt een onverklaarbaar gebeurtenis. Maar ik denk dat het hier het beste past. Ik pas sinds gister een paar dagen op de kat van een vriendin. Ik heb altijd de deur van m’n woonkamer open en dan kijk je de gang in. Als ze op de bank zit kijkt ze altijd naar een bepaalde plek in de gang. En dan heeft ze ook grote ogen enzo. 2 jaar geleden heeft ze hier ook gelogeerd en toen was het precies hetzelfde, toen dacht ik nog dat er misschien een beestje oid zat, maar het is nu 2 jaar later dus dat lijkt me niet. Wat het ook is, ze is niet bang. Ze ligt graag op de gang en dan ligt ze er heel relaxed bij. Maar ik vind het toch een beetje spooky :sweat_smile:

6 likes

Voor mijn studie heb ik een fictief boek van 15 pagina’s moeten schrijven. Je mocht alles zelf bedenken. Ik wist niet zo goed wat ik voor onderwerp moest doen en ik raakte er een beetje van in paniek omdat ik inmiddels wel moest beginnen. Toen ben ik onder de douche gegaan en kwam ik op een onderwerp en er popte namen in voor de hoofdpersonages, de omgeving en wat het plot is. En een aantal uur later kom ik tot de ontdekking dat ik het levensverhaal van mijn opa en oma heb bedacht: het plot incl. de omgeving en kleine details (terwijl ik heb mijn opa nooit gekend). Zelfs de namen die ik spontaan bedacht had bleken een anagram van mijn opa’s naam en oma’s naam te zijn. Heel creepy. Nu heb ik van de week het boek ingeleverd en erbij gezet: “Voor oma E. en ter nagedachtenis aan opa C.”, omdat ik wel het gevoel had dat mijn overleden opa daar mee geholpen had en dat vond ik een mooi idee. En nu werd ik vanochtend wakker gemaakt met het nieuws dat mijn oma is overleden. Heel raar gevoel er nu bij.

48 likes

Jeetje wat bijzonder. Gecondoleerd met het verlies van je oma, sterkte!

1 like

Wow dat is echt heel bijzonder. Gecondoleerd en sterkte

1 like

Jeetje, wat mooi en bijzonder!
Gecondoleerd en veel sterkte.
Hopelijk kan het boekje troost geven.

1 like

@Foefjeisthuis @DikkeKip @ElizabethGilbert dank jullie wel :kissing_heart:

2 likes