Met de extra opzetstukken is het makkelijker, maar het is denk ik niet perse nodig.
—————————————
Ik heb het idee dat het bij mij niet werkt, terwijl ik echt wit ben en donkere haren.
Met de extra opzetstukken is het makkelijker, maar het is denk ik niet perse nodig.
—————————————
Ik heb het idee dat het bij mij niet werkt, terwijl ik echt wit ben en donkere haren.
Hoevaak heb je je benen al gelaserd? Bij mij duurde het nl wel een aantal x voordat ik reaultaat had. Ik heb ook een witte huid met donkere haren
6x tot nu toe, moet over een paar dagen weer. Ik moest wat vaker omdat ik teveel dagen er tussen had gelaten.
Gewoon met een scheermesje?
Ik heb sinds kort de Philips Lumea prestige. Nog maar 1x gebruikt maar zal jullie op de hoogte houden.
Ik ben getint (halfbloed indo) en donker dik haar.
Ik ben benieuwd!
Ik heb m liggen maar moet me er dus nog aan wagen haha. Vind het ook wel spannend en gedoe, moet me er nog in verdiepen
Vind het idd wel even een werkje… maar dat komt ook denk ik omdat ik er amper tijd voor heb na mijn idee. Peuter etc… maar hoop wel dat het echt werkt vooral voor dr bikini en oksels.
Ik smeer er gewoon die Kruidvat bikini ontharingscrème op en ga dan 10 minuten in doggystyle op de badmat zitten.
Krijg er geen irritatie van en alle haren gaan weg. Je moet wel proberen het niet in je vagina of plasbuis te krijgen maar kontgat maakt niet zo uit.
Vandaag voor de eerste keer mijn onderbenen en oksels laten laseren. Ik heb er heel lang over getwijfeld omdat je het duur is en je vaak leest dat het toch niet zo definitief is als ze beweren.
Volgens mijn schoonheidssalon zou 6 keer voldoende zijn en ga ik zo goed als haarloos zijn. Ik ben benieuwd.
Voor de ervaren lumea gebruikers. Bij de hoeveelste keer zagen jullie resultaat?
Na de derde keer had ik zichtbaar minder beharing. Maar je moet het wel blijven onderhouden! Ik heb er een jaar niet naar omgekeken (want: winter) en mag weer van 0 beginnen
Ik ben ook benieuwd, welke haarkleur heb jij? Ben nu 2 behandelingen verder met donkerblond/lichtbruin haar wat volgens de tabel moet kunnen maar zie nog geen verschil…
Ik ben getint (olijf) en zwart dik haar. Ik merk alleen onder mijn oksel kale plekjes na 2x. Hoop dat het na de 3de keer echt minder is
Donkere haren en een witte huid. Het effect kwam bij mij wel vrij plots, ervoor zag ik ook 0 verandering. En dan ineens zichtbaar minder.
@Whitecactus ik doe enkel m’n benen, over oksels kan ik niks zeggen
Ik heb na 2 x gebruiken kale plekjes in de schaamstreek en het beenhaar groeit voor mijn gevoel minder snel dan eerst.
Ik ga morgen de eerste sessie hebben voor laserontharing van mijn bikinilijn. Vind het super spannend! Maar ik schaam me al sinds de pubertijd voor mn haargroei dus ben ook wel trots dat ik nu een afspraak heb gemaakt
Het lijken alsof mijn benen na 3x inmiddels ook langzamer groeien. In mijn gezicht echt helemaal geen verschil terwijl ik daar wel echt zwarte haren heb zitten.
En, hoe ging het? Ik wil misschien ooit ook gaan, maar denk dat het daar beneden heel erg gevoelig is…
Het viel me echt 100% mee! Ik heb best veel haargroei buiten het broekje en heb gekozen voor ‘middel’ bikini lijn ontharing, dus ook een beetje binnen het broekje en de liezen etc. Ik vond vooral het randje langs het schaambot (zo noemde zij het, ongeveer waar je onderbroek rand zit aan de zijkant) het pijnlijkst, maar het duurt maar heel kort. Het doet gelijk erna geen pijn meer. Op de pijnlijkste plekken alsof je een elastiekje op je huid knapt.
Maar het was per kant volgens mij maar 5 tot 10 minuten behandeling, vond het écht heel goed te doen. Ben er echt helemaal blij van, snap niet waarom ik hier zo lang mee gewacht heb.
Edit: misschien als je echt alles laat ontharen, dus ook schaamlippen helemaal etc, dat het dan wel pijnlijker is. Dan heb je natuurlijk ook een langere behandeling
Weet je toevallig met welke laser ze het doen? Ik lees overal ook over verschillende lasers. Op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer