Ontharingstopic

Ohh sorry dat had ik niet gezien, dan ga ik m proberen! Heb iets soortgelijks voor oksels (die scheer ik wel) en dat werkt superfijn.

1 like

De Kruidvat eigen merk bikinilijn ontharingscrème is hier een hit geloof ik sinds de tip van @Oprah

3 likes

Ik vind het knap dat je jezelf waxt, ik durf er niet aan te beginnen (ik denk dat ik echt niet zelf de wax eraf durf te trekken)… Ik baal wel want ik laat ook altijd brazilians doen en dat kan nu natuurlijk niet!

Maar bedankt voor de tip van de ontharingscreme @Krekel, dat ga ik eens proberen!

1 like

@Feline

Yesss ik had die voor onder de douche! Zat een sponsje bij. Niet duur en werkt als een tiet, nu zie ik het zelf weer, maar gebruik ‘m nog voor de bilnaad :grin:

2 likes

Misschien een rare vraag maar hoevaak gebruik je hem voor je bilnaad.
Ik ben helaas ook gezegend met een harige bilnaad.

Niet zo heel vaak eigenlijk, groeit niet zo snel daar bij mij. Geloof dat ik het begin december voor het laatst heb gedaan.

Oh top! Dan ga ik die zo even halen haha

1 like

Haha ja ik moet wel zeggen dat ik mijn brazilian al 8/9 jaar laat waxen, dus qua pijn valt het inmiddels erg mee. Ik heb ook zelf twee jaartjes gewaxt in een salon, dus weet precies hoe ik het het best kan doen.

1 like

Wow bedankt voor de tip van de ontharingscrème @Krekel en @Oprah! Werkt als een tiet! In het verleden wel eens ontharingscrème gebruikt maar dat werkte nooit echt, maar hiermee kom ik de lockdown wel door. :wink:

3 likes

En @Krekel / @Oprah

Deze dus?

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-in-shower-ontharingscreme/p/4367637?gclid=Cj0KCQiAx9mABhD0ARIsAEfpavRJ7QQPxjL4zGubZeJAc5Xm2uXzUxYXzWu85a59G1KYv8O9LC0i5rcaAjmREALw_wcB

Deze heb ik! Zal wel hetzelfde zijn.

1 like

Jup!

1 like

Kan je die dus ook op je lippen smeren en een beetje aan de binnenkant? Zodat echt alle haartjes wegzijn? Nog nooit creme gebruikt en heb het klaarliggen voor morgen haha.

Ja hoor! Ik zag het zelf toch niet dus smeerde maar gewoon blindelings overal.

1 like

Haha oke top! Dankjewel!

1 like

Dat gaat helaas niet werken zonder scheren.

Nou ik heb toch ook maar een philips lumea besteld. Bikinilijn laten waxen vond ik op zich wel goed te doen, maar kost ook een vermogen. En ik had laatst alles weer geschoren en overal meteen weer irritatie en het groeit zo snel terug… epileren geeft vooral ingegroeide haren (vooral bij mn oksels echt heel irritant) en ik heb steeds geen zin om het bij te houden, dus ik ga me toch eens hier aan wagen. Ben benieuwd!

2 likes

Ik heb m binnen en vind t wel spannend haha. Moet er wel even tijd voor maken.

Omdat hier al wel mensen zijn met ervaring: lukt het een beetje om bij te houden waar je al bent geweest? Dat lijkt me echt ingewikkeld, met scheren sla ik toch per ongeluk vaak stukken over, maar dan boeit t ook weer niet als je 2-3x over dezelfde plek gaat…

En waarvoor gebruiken jullie het allemaal, hoe “ver” kun je gaan bij je bikinilijn bijv?

Zou je benen verdelen in vakjes met een wit oogpotlood, zodat je wel een beetje weet waar je ongeveer bent geweest.

Ik zie dat nu de Philips lumea met 4 opzetstukken bij media markt in de aanbieding is. Nu is die nog wel duurder dan degene met 1 of 2 opzetstukken. Zijn die extra opzetstukken echt nodig/belangrijk of is de goedkopere versie ook prima voor het gehele lichaam?