In het gezicht wordt ook soms vergoed via de aanvullende verzekering. Ik zou eens een paar prijslijsten bekijken van salons in de buurt bij jou, misschien valt het mee!
Mijn voorraad scheermesjes van de DM was op, dus ik mocht gisteren een mesje van m’n vriend gebruiken. Nou, ik wil nooit meer wat anders! M’n benen waren zonder moeite en na één keer eroverheen gaan súper glad. Normaal gesproken moet ik er vaker overheen met het scheermes en heb ik de dag erna alweer harde stoppels, maar dat heb ik nu dus niet. Toen ik er voor de tweede keer overheen ging, kreeg ik zo’n piepend geluid. Net als wat je hebt als je met je vinger over je schone tanden gaat of zoals SpongeBob met die augurken. M’n oksels zijn ook veel gladder dan met andere mesjes.
Het zijn deze:
Het scheermes heeft ook een knopje waarmee hij gaat trillen, maar dat vind ik onhandig met m’n glibberige scheergel handen. M’n vriend gebruikt dat wel als hij z’n baard scheert. Hij koopt ze altijd voor de helft van de prijs in Duitsland, maar ze zijn hier ook geregeld in de aanbieding bij de drogist of online.
Ik gebruik ook altijd mannenmesjes, mach3 van gilette heb ik, werkt als een tirelier!
Jaaa deze heb ik ook!!
Gebruik ook nooit meer wat anders nu
Heeft iemand ervaring met verschillende modellen van de Philips Lumea? Het scheelt namelijk best wel in prijs en ben benieuwd of die nieuwe ook echt beter is.
Hier ben ik ook benieuwd naar.
Wou zelf voor de meest uitgebreide gaan. Maar geen idee of dat verstandig is ?
Ja ik denk ik ook, maar als het echt weinig verschil maakt dan besteed ik die 150,- liever ergens anders aan natuurlijk.
Klopt. Ik kom nog niet echt uit mijn keuze jij ?
Ik ga denk ik voor de prestige, dat is de nieuwste geloof ik.
Ja die met 4 opzet stukjes hé. Daar ga ik denk ik ook voor. Mocht je een goede aanbieding weten, dan hoor ik het graag haha
Mijn geliefde Tweezerman is na 9 jaar echt aan vervanging toe. Mijn volgende pincet wordt sowieso weer een Tweezerman, het is de prijs echt waard. Sinds ik deze pincet heb epileer ik mijn wenkbrauwen zelf.
Je kunt ze ook “huren” he, ik ben dat nu net begonnen!
Oh dat is ook wel een optie! En dan wacht ik op een goede deal.
Heeft iemand ervaring met een eigen wax apparaat, zoals Murley’s?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een trimapparaat voor mijn schaamstreek dat je bij wijzen van spreken zonder te kijken tussen je benen kunt steken (ben zwanger). Liefst een die ook onder de douche kan. Iemand tips?
Late reactie, maar ik heb een eigen heater gekocht aan het begin van corona en ben er heel blij mee. Was €30 via Bol, Pro Wax 100 is het model. Ik gebruik graag de hard wax van ItalWax, die droogt snel.
Het enige lastige is dat hij soms net te klein is om mijn benen volledig op redelijk tempo te kunnen waxen. Want je gebruikt dan relatief veel wax, dus dan is zo’n kleine pot al snel bijna leeg en moet je weer wachten tot nieuwe wax gesmolten is.
Voor de wax betaal ik trouwens €30 voor twee kilo. Daarmee kan ik meerdere keren mijn brazilian en oksels doen, en kleine dingen als mijn bovenlip ofzo. Ik weet niet precies hoe vaak ik mijn benen hiermee kan doen voordat het echt op is, en soms wax ik ook nog weleens wat bij mijn vriend.
Normaal gesproken betaalde ik rond de 35 voor alleen een brazilian dus het scheelt me een hoop geld.
Haha ok zonder te kijken is misschien wel wat eng, maar ik heb deze:
Ik doe altijd zonder dat kapje erop, maar als je die erop doet is het wel veilig zonder zicht denk ik!
Dankje! Maar ik wil juist niet scheren omdat ik daar altijd heel erg last van krijg. Zoek echt iets om te trimmen
Dit is een trimmer! Ene kant scheermes en andere kant een kleine trimmer
Heeft er iemand ervaring met ontharingscrème gebruiken om de vagina te ontharen?
Ben zwanger en kan steeds minder goed zien wat ik aan het doen ben daar beneden.