Wauw 45 minuten al klaar! Ik doe hetzelfde over alleen brazilian
Ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat! Ik ben ook al een aantal jaar op zoek en kan maar niet de perfecte/betaalbare methode. Het is zoveel geld, dus dat wil ik wel goed investeren.
Ben benieuwd!
Ik heb alleen mān bikinilijn laten doen, kostte me 1200 euro maar het is het zoooo waard. Had echt dik, donker haar tot op mān liezen. Het was al-tijd gezeik, jaren gewaxt, werd er niet minder op. Nu zitten er nog wat losse haartjes (helemaal binnenin kunnen ze niet laseren) en die scheer ik nu 1x per maand een beetje bij, verder geen omkijken naar. Oprecht een van de beste investeringen in mān leven (lol dit schreef ik van de week ook al over mān printer maar het is echt waar haha)
Ja, dit wil ik ook! Misschien heb je het al genoemd hoor, maar welke laser(s) heb jij gebruikt? En hoe vaak moest?
Ik ben 9 keer geweest, en ga denk ik elk jaar een onderhoudsbeurt doen (mijn haargroei is echt intens). Ik heb het even opgezocht en het is het LightSheer DUET diode lasersysteem.
Waar ben je geweest?
Is misschien niet eens nodig! Volgens mij heb ik jou ooit deze kliniek aangeraden (was nog op EGF) en toen was ik bijna klaar. Tot nu toe nog niet voor een onderhoudsbeurt geweest (en ik heb/had misschien nog wel ergere haargroei)
Ohhh meen je, nog beter zelfs dan Ik ben nu 6 maanden klaar, en tot nu toe vind ik het nog niet nodig! Maar scheer dus wel elke maand beetje bij, doe jij dat ook?
Ja! Heb een heel licht ādonsjeā (ook niet vol) haha. Als ik mān benen scheer ga ik daar ook overheen met een scheermesje, maar echt nodig is het niet.
Moet je bij hen een pakket kopen in een keer of kan je gewoon betalen per behandeling? Kan dat niet vinden op de website.
Je kunt geloof ik een pakket kopen en dan krijg je korting (ā¬100 ofzo), maar ik heb gewoon elke keer los betaald per behandeling.
Ik heb eindelijk mezelf een fijne draadloze epilator cadeau gedaan (ik had nog een prehistorisch geval haha).
Maar probleem blijft (vooral op mn benen) dat veel haartjes daar heel plat/onder mijn huid groeien. Ik scrub met zoān handschoen, maar dat lijkt niet echt te helpen. Iemand nog andere ideeĆ«n? Kan ze er wel met een pincet uithalen, maar dat is niet per se handig.
Ik had laatst mn bovenbenen grotendeels onthaard met waxstrips en mn epilator, maar kreeg echt meteen allerlei rode plekjes aan de binnenkant. Maar met scheren heb ik dat ook al snel dus zal wel gevoelige huid zijnā¦irritant in ieder geval
Heb vandaag ook een brazilian wax laten doen en dat was een bijzondere ervaring. Lag me daar een partij te zweten ook en dan ademen in zoān mondkapje pff haha. Nu achteraf denk ik oh viel eigenlijk wel mee, maar t deed soms wel even fiks pijn. Eerst maar even afwachten of mn huid hier een beetje oke op reageert en dan zien of ik t vaker wil laten doen.
Kan me op zich voorstellen dat ik mn bikinilijn op den duur wel zelf kan bijhouden met epilator maar denk de rest niet
Wie van jullie heeft er een Philips Lumea en wil zijn ervaring met me delen ?
En er zijn zo veel soorten hoe weet ik nou welke
Ben ik ook benieuwd naar! Er staan wel heel veel reviews online maar ik kan nog niet kiezen haha
Precies ik kan ook niet kiezen
Op Bol staan ook andere merken ipl laserapparaten. Iemand ervaring met zulke? Er staan goede reviews bij maar volgens mij fake, de usernames zijn bijv mannen.
Deze van philips is ā¬166 is die wat? Is dat een van de eerste modellen ofzo.
Waarom zijn de anderen zowat 300, 400 euroā¦
Ik ben heel tevreden van mijn philips lumea! Gekocht op black friday dus de prijs viel ook goed mee.
Ik ben wel het ideale ātypeā ervoor, hele lichte huid en heel donkere haren. Mijn haren blijven heel goed weg maar je moet het wel blijven doen. Ik was het een keer vergeten en toen kwam het wel al snel meer terug. Maar ik moet nog 1 keer per 2 weken mijn oksels scheren voor een paar verdwaalde haren en vroeger schoor ik elke dag.
Mijn moeder doet het ook, zij heeft een getinte huid met donkere haren en bij haar blijven de haren wel iets minder goed weg.
Werkt zoān Philips Lumea ook goed voor haartjes op je gezicht; op bovenlip en kin? Vooral op mān kin krijg ik echt heel snel haartjes. Ik hars het nu 1x in de 6 weken ongeveer maar moet het daarnaast echt om de paar dagen bijhouden met een pincetā¦waar ik ook weer makkelijk pukkeltjes van krijg. Heb het idee dat het ook steeds erger wordt en voel me er best naar bij. Ik zou zo graag gewoon eens een gladde kin willenā¦ Ik heb een lichte huid en de haartjes zijn over het algemeen vrij donker maar sommige zijn juist heel wit en meer stug ofzo. Het valt vast voor de buitenwereld niet zo erg op als dat ik het in mān hoofd heeft maar ik voel het wel steeds.
Heeft iemand tips of een vergelijkbare ervaring?
Behandeling bij een beautysalon vind ik altijd wat prijzig en vind ik ook best een ding ergens. Maar misschien valt dat wel mee?