Oh jee! Nou ja, ik denk dat ik maar gewoon ga kijken hoe ik erop reageer (iets met toch niet op vakantie kunnen dit jaar, dus dan maar hier geld aan uitgeven). Wel dank voor je reactie!
Wat is jullie ervaring met zoān single blade scheermes?
Oh top! Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor de suikeewax van de kruidvat uit een potje. Werkte echt supergoed! Ook een aanrader dus!
Oh fijn!! Bedankt voor de tip, wat leuk dat het bij jou ook goed gegaan is. Ik wil niet anders meer dan waxen.
Gister een Braun Silk gekocht en daarna ook met een scheermes eroverheen geschoren. Benen voelde niet helemaal glad maar het is ook pas de eerste keer.
Ik heb de hele kuur gevolgd en was toen na de laatste sessie redelijk haarvrij. Daarna, zoals voorgeschreven, acht weken niet geflitst maar dat was voor mij blijkbaar echt te lang. Heb het idee dat na die weken alles weer terug was. Nu ben ik dus weer opnieuw iedere vier weken bezig en zie ik het weer langzaam verdwijnen.
Ik heb nu de derde behandeling met de Philips lumea er op zitten & merk al veel verschil. Vooral dat de haartjes minder snel groeien.
Zijn er mensen die het al langer gebruiken / veel verschil merkten na de vierde behandeling? Of blijft de haargroei ongeveer gelijk?
Mehhh ik word zo chagrijnig van die haren op mn bovenlip die alleen maar sneller terug lijken te komen de laatste tijd. Daar is zeker weinig echt aan te doen he
Bleken heeft niet zoveel zin, dan heb ik gewoon een licht blonde snor, is nog steeds geen gezicht haha. Wax het nu regelmatig, maar blijf bezig. Enige alternatief is zeker laseren? Laat ik daar nou net geen geld voor hebben (en ik weet niet of de haartjes daar dan weer donker genoeg voor zijn)
Heb je een kinderwens, ik heb mij dus laten vertellen dat je dan beter kan wachten met laser omdat het daarna best wel terug kan komen.
Hm nog een reden dus. Hoewel dat ook nog jaren kan duren en wie weet of het er ooit van komt haha, maar alsnog wel iets om rekening mee te houden
Jaa ik weet dat er veel mensen wel gewoon laseren en op de lange termijn ook kinderen willen, dus ja beetje afwegen voor jezelf.
Ik wilde het namelijk ook laten doen en toen raadde ze het mij af hierom dus.
Ik scheer gewoon elke dagā¦ van harsen krijg je pigmentvlekken
Ik mag de Philips Lumea van mijn zus lenen. Ik wil graag met mān oksels beginnen. Ik zit wel vrijwel dagelijks in de zon, maar niet met mān armen omhoog. Kan het dan wel? Of is die waarschuwing voor als je echt gaat bakken in de zon en voor benen?
Dank je wel! Dat klinkt goed! Hoop dat ik hetzelfde effect krijg.
Wist je dat gezichtsbeharing laseren in sommige gevallen wordt vergoed door de verzekering? Zou daar zeker eens naar kijken!
Ik ben hier ook benieuwd naar! Prestige lijkt beter te zijn dan Advanced? Maar ook wel duurder, en ik kan er niet echt wijs uit hoeveel beter die dan zou zijn en of dat het waard is.
Jongens, ik heb in een soort gekke bui een braun silk epil 9 gekocht. Ik heb nog nooit geƫpileerd en nu ik wil gaan gebruiken durf ik niet meer benen moet nog wel lukken (denk ik? Weet ook niet waarom), maar wil zoo graag mn oksels en bikinlijn epileren, omdat die haren daar opeens heel snel groeien ook?!
Iemand nog tips en motiverende woorden Ik heb ook een scrubhandschoen gekocht, hopelijk doet dat wat? Haha
Ps. Nog wat specifieke vragen
- epileer je bij je bikinilijn ook tegen de groeirichting in?
- mag je heel het gebied daar beneden doen of echt alleen bikinilijn. Mocht ik het ooit aandurven
- is het slim om na het epileren iets op te smeren qua creme of bodylotion ofzo? Of te koelen ofzo? Of is dat juist heel dom?
Ik heb die ook gekocht vorig jaar. Bikinilijn heb ik nog niet aangedurfd haha.
Heb mn onderbenen vorig jaar gedaan en een tijdje bijgehouden en heb het idee dat ik sindsdien wel minder haargroei heb dan voorheen? Maar mss zit dat tussen mn oren haha. Maar ik moet er weer opnieuw aan beginnen.
Ook eeuwig zonde dat ik mn oksels niet heb bijgehouden want toen was het helemaal niet zoveel werk, maar nu moet ik ook daar weer moed voor verzamelen haha. Vond die heel eng, maar als je eenmaal bezig bent is t wel te doen vond ik.
Bikinilijn weet ik dus niet of ik dat ooit ga durven, eerst ook maar mān bovenbenen en daarna kijken hoe ver ik door durf te gaan.
Ik heb jarenlang mijn bikinilijn geƫpileerd, vond dat altijd minder pijn doen dan mijn benen. Deed ook mijn venusheuvel, schaamlippen en niet alleen de bikinilijn, dus eigenlijk wel alles daar beneden. Maar ik kreeg op een gegeven moment alleen maar ingegroeide haartjes omdat ze te dun werden dus ik ben nu weer over op scheren helaas. Maar de pijn valt dus echt wel mee na 1 of 2 keer vond ik. Ik ging altijd wel alle kanten op met dat ding, volgens mij maakt dat niet heel veel uit en pak je zo alle haren goed.
Ik epileer nu alleen mijn armen nog en daar zijn de haartjes heel dun geworden, terwijl ik vroeger een halve weerwolf was.
Ik heb vroeger jaren mijn benen en bikinilijn gedaan. Benen prima, nauwelijks pijn. Bikinilijn helse pijnen. En dan deed ik alleen de letterlijke bikinilijn en de venusheuvel, nog niet eens schaamlippen enzo. En ik kreeg veel ingegroeide haren daar (niet op benen) waardoor ik bultjes kreeg, die weer uitkneep in de hoop dat de haren eruit kwamen. En nu heb ik dus een venusheuvel vol witte littekentjes. Dus nee haha, voor mij geen succes! Benen duurde ook altijd zo lang dat ik scheren uiteindelijk een verademing vond. En bij mij bleef het altijd max een week weg.
Iets opsmeren erna deed ik niet, kan helpen maar kan ook irriteren.